Czy soczewki psują wzrok?


Witajcie kochani!

Pewnie nie raz zastanawialiście się nad tym czy soczewki mogą nam zepsuć wzrok. Wprawdzie są po to aby polepszyć wzrok, jednak samo zakładanie ich, budzi postrach. Moja przygoda z soczewkami trwa już jakiś czas, dlatego też chciałabym powiedzieć Wam jak to z nimi jest. Jeśli chcielibyście zakupić soczewki i je nosić, ale nie wiecie jak się do tego zabrać, to post jest właśnie dla Was!


Dzisiejszy post miał się pojawić dopiero jutro, o czym pisałam Wam na moim funpage. Mimo wszystko bardzo się postarałam i udało się! Jest dzisiaj. Chciałabym Was poinformować o tym, że dołączyłam do @teen_bloggers, wraz z dziewczynami będziemy udzielać się na snapchacie! Ja będę w każdą środę, więc jeśli jesteście ciekawi co mam Wam do powiedzenia, zapraszam do dodania. Zadawajcie pytania na asku z dopiskiem "/Weronika". Mogę Was zapewnić, że nie będziecie się ze mną nudzić! Poza tym już na dniach pojawi się rozdanie na moim blogu, także czekajcie! W piątek zaczynam z Blogmas. Bo części informacyjnej możemy przejść do najważniejszego.



Moja miłość do soczewek trwa już ponad 3 lata. Pamiętam, że na samym początku gdy poinformowałam swoich bliskich o mojej chęci do ich zakupu- powstrzymywali mnie. Babcia wychodziła z myślą, że to z pewnością popsuje mi wzrok i że to nie potrzebne, bo przecież mój naturalny, niebieski kolor jest piękny. Jednak ja chciałam spróbować czegoś nowego, zastanawiało mnie to jak moje oczy będą wyglądać w fiolecie. Zawsze marzyłam o takim kolorze, choć wiedziałam, że nie jest to możliwe.

Na samym początku gdy przyszło mi się zmierzyć z ich zakładaniem, męczyłam się niemiłosiernie. Po 45 minutach się poddałam i postanowiłam, że dobrym pomysłem będzie włączenie filmiku na YouTube, gdzie będzie krótki instruktarz. Obejrzałam go kilka razy jednak mimo wszystko, nie pomógł mi.  Nie mam pojęcia czy tylko ja mam taki antytalent do ich zakładania, czy jest to normalne.

Pierwsze koty za płoty. Teraz co miesiąc regularnie zamawiam dla siebie nowe pary soczewek, bardzo lubię je nosić. Jako, iż jestem cospalyerką potrzebuję je, aby upodobnić się w jak najlepszy sposób do postaci w jaką się przebieram. Kocham testować nowości dlatego też pewnego dnia podczas kopania w internecie weszłam na stronę PinkyParadise, nie chciałam kupować zwyczajnych soczewek, dlatego też wzięłam udział w RANDOM LENSES PROGRAM. Daje nam on możliwość przetestowania dwóch rodzajów soczewek jedynie za $7,99. Moim zdaniem jest to bardzo nie dużo, a mamy okazję sprawdzić w jakich soczewkach będzie nam bardziej do twarzy. 






















Poszczęściło mi się i otrzymałam naprawdę cudowne kolory, jest to kolor pink oraz aqua. Z takim wyjątkowym błękitem nie miałam jeszcze nigdy styczności, a szkoda bo okazał się moim faworytem!💙




Paczuszka przyszła naprawdę szybko, bowiem był to tylko tydzień. Wszystko było ładnie i porządnie zapakowane. Dziwiłam się dokładnością, z jaką były zapakowane flakoniki mieszczące soczewki. Dodatkowo dostałam przeuroczy pojemnik w kształcie świnek, który skradł moje serce! Miłym zaskoczeniem było to, iż jest on w kolorze pastelowego fioletu.




Ogólnie jestem bardzo zadowolona z soczewek z PinkyParadise i myślę, że kupię nową parę koloru aqua, gdyż jest niesamowity. Co do soczewek, są bardzo wygodne i nie podrażniają oczu, co jest dużym plusem. W znaczny sposób powiększają nasze tęczówki,  osobiście uwielbiam ten efekt!







Teraz chciałabym odpowiedzieć na to często zadawane pytanie: "Czy noszenie soczewek psuje wzrok?".
Nie jestem żadnym specjalistą, natomiast po kilkuletnim stażu mogę się wypowiedzieć w tym temacie. Przed zaczęciem przygody z noszeniem soczewek koniecznie wybierzcie się do okulisty, sprawdzi on czy możecie je nosić oraz czy nie macie wady wzroku. Dzięki temu najważniejsze informacje będą Wam znane. Gdy pójdziecie do niego dopiero po założeniu soczewek, może się okazać, że mieliście już wcześniej wadę wzroku- nie wiedząc o tym.





Jeśli będziecie ostrożnie je zakładać to z pewnością wasze oczy nie zostaną podrażnione. Bardzo ważna jest pielęgnacja soczewek, bez kupienia specjalnej wody do ich przemywania się nie obejdzie. Pamiętajcie, że nie wolno w nich zasypiać! Siedzenie przy komputerze w soczewkach niesamowicie wysila nasze oczy, musimy częściej mrugać. Jeśli będziecie przestrzegać tych kilku zasad to z pewnością Wasz wzrok się nie zepsuje!



A co Wy myślicie o soczewkach, nosiliście je kiedyś? Myśleliście, że ubieranie ich źle wpływa na nasze oczy, czy może byliście do nich pozytywnie nastawieni? Który kolor bardziej Wam przypadł do gustu, aqua czy pink?

57 komentarze:

  1. Świetnie to wygląda, mam paru znajomych co noszą soczewki, żeby lepiej widzieć i wcale nie narzekają :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci w soczewkach, ja uwielbiam swoje okulary, więc się nie przerzucę na soczewki :D
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, bardzo pomocny. Mi od zawsze się podobają soczewki:D
    nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne soczewki, pasują Ci :) ja osobiście wolę okulary, bez nich czuje się jakoś "nago"

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten niebieski jest nieziemsko piękny. Ślicznie w nim wyglądasz. Mnie też się bardzo podoba pomysł kolorowych soczewek. Raz próbowałam założyć to wydawało mi się że mam mgłę (to pewnie mój anty talent do ich nakładania się odezwał :) )Rano być błękitnooką kobietą, a wieczorem kobietą o jasno zielonych oczach... Ahhhh. Pozdrawiam serdecznie -rozmarzona Marta z Will Be Pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bawię się w cosplay, więc soczewki obowiązkowo! Ważne, żeby kupować je ze sprawdzonego źródła :) Na co dzień noszę okulary, ale cosplay często wymaga zmiany koloru oczu :)

    annemcosplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. te niebieskie są super!
    ja noszę tylko zwykłe soczewki!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też noszę soczewki, tylko nie kolorowe, a korekcyjne. Moja przygoda z nimi zaczęła się już ponad 8lat temu, jednak jak dziś pamiętam pierwszą próbę założenia ich. Męczyłam się ze dwie godziny, a i tak skończyło się płaczem, bólem czerwonymi oczami. Przez parę dni toczyłam prawdziwą wojnę przy każdym podejściu. Jednak gdy już się tego nauczy i to wejdzie w nawyk, to staje się to naturalne i całkowicie bezproblemowe. Ja kocham soczewki. Wielokrotnie myślałam również o kolorowych, ale zawsze jakoś tak mi nie po drodze :P
    Bardzo ci pasują te kolory, pozdrawiam i obserwuję :)
    http://mamakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie nosiłam soczewek, ale nigdy też nie słyszałam, aby psuły wzrok :) bardzo ładne opakowanie na etui, przeurocze świnki :D chociaż mi osobiście skojarzyły się z hipopotamami :D podejrzewam, że spora część osób, którym wzrok popsuł się od soczewek, sama sobie zawiniła- zła pielęgnacja, nieodpowiedni sposób nakładania/noszenia.
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne masz te soczewki. Chciałabym móc zamienić moje okulary na soczewki ale niestety lekarz mi zabronił. Moja wada jest zbyt duża i koszt soczewek będzie ogromny. :/
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. powiem Ci jak to wygląda u mnie. Noszę soczewki już od 9 lat i nigdy nie narzekam. Chyba, że po prostu wypuszczona seria jest mega niewygodna (z takimi spotkałam się do tej pory tylko raz) Czy psują wzrok? zdecydowanie NIE. Mam wadę wzroku, która z czasem się pogłębia, ale spowodowane jest to całkiem innymi czynnikami. Pierwsze zakładanie pamiętam jako straszny dramat. Przez pół godziny zakładałam i wyciągałam szkiełka ponieważ czułam straszny dyskomfort na oku. Teraz robię to automatycznie i kiedy ktoś pyta mnie jak zakładam soczewki, muszę je wyciągnąć i założyć, aby wytłumaczyć, bo nie zwracam uwagi jak to robię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi kiedyś soczewki polepszyły wzrok. Gdy wykryto u mnie wadę (miałam około 19-20 lat i wadę niewielką -1 w obu oczach) to nie zrobilam okularów, przez dwa lata nosiłam jedynie soczewki. Potem zdecydowałam się na okulary i jakie było moje zaskoczenie gdy po badaniach wyszło -0,75 w jednym i -0,5 w drugim:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja noszę korekcyjne :) juz od ponad 4lat. Za pierwszym razem zemdlałam 😂 aqua są bardzo ładne :)

    cugle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja noszę okulary juz od 6 lat, ale od dłuższego czasu myślę, żeby zamienic je na soczewki :) Świetne są te kolorki ;) Zapraszam do mnie www.this-iss-it.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz w soczewkach *.* Bardzo ciekawy post :* natiax.natiax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, ja chciałam kupić czarne soczewki, ale nie wiedziałam jakiej firmy i czy faktycznie sie opłaca. Przekonalas mnie! Zapraszam do siebie! shiny-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama chciałabym nosić soczewki, lecz mam zbyt wrażliwe oczy i nawet nie potrafię ich zaaplikować :<

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja siostra nosiła soczewki, ale niestet musiał zrezygnować, bo były szkodliwe dla jej zdrowia. Coś tam ją bolało, czerwieniło, nie pamieta dokładnie. Natomiast ja chciałabym spróbować nosic soczewki, al korekcyjne, ale boję się właśnie jak ty na początku ich zakładania. Moze kiedyś spróbuję. Zobaczymy.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zasatanawiałam się kiedys nad kupnem soczewek - fioletowych lub niebieskich. Ale do teraz nie jestem zdecydowana... Może kiedys :D

    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju myślałam, że pierwsze zdjęcie jest z Internetu (w sensie, że jest na nim kto inny) i dopiero potem się skapnęłam, że to ty *-* Ja uwielbiam soczewki, uważam że są miłym dodatkiem czy akcentem do naszej stylizacji ^^ Co prawda mam dopiero 2 parę, a w praktyce zaczęłam swoją przygodę z nimi w kwietniu to interesuje się takimi soczewkami od +- 3 lat. Z tych soczewek, które pokazałaś, uważam że Aqua są niesamowite, ten kolor jest moim życiem, nigdy nie widziałam tak epickich soczewek jak te *OO*
    Dziękuję i pozdrawiam ciepło kochana!~❤

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne soczewki. Ja kiedyś też miałam kolorowe ale ogólnie moje oczy słabo tolerują soczewki. Cały czas czuję, że one tam są. Mimo wszystko co jakiś czas podejmuję kolejne próby i testuję kolejne soczewki, zwłaszcza że mam lekką wadę wzorku a takie kolorowe też mogą być korekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko zależy od jakości soczewek jak i od średnicy oka. Pewne, że szkła będą "latać" po oku, jeśli wybierzemy za duże. Lepiej jest zawsze nie patrzeć na te po dwie dychy, warto zainwestować w swoją wygodę.

      Usuń
  22. Nie wiedziałam, że siedzenie przed komputerem w soczewkach wysila nasze oczy. Ja mam zamiar wybrać się do okulisty żeby mi dobrał odpowiednie soczewki bo chodzenie w okularach jest męczące :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety ja nie potrafiłabym założyć soczewek. Po prostu boję się dotykać oczu. Wzajemna obserwacja? Ja już zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie używałam soczewek, a chciałabym spróbować z niebieskimi, zawsze chciałam zobaczyć siebie z innym kolorem oczu. Dziękuje za post, bardzo przyda mi się, porozmawiam jeszcze z okulistą, aby dokładnie dopytać! :)

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama nie korzystam z soczewek ale pamietam jak moja koleżanka zapomniała ściągnąc ich na noc i miała poźniej duzu problem więc to napewno bardzo ważna kwestia.
    Osobiście z mojego otoczenia znam parę osób noszących soczewki i bardzo sobie to chwalą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne. Mi to tam soczewki korekcyjne nie psują wzroku, wiadomo. Wolę je nosić niż okulary. Fakt faktem, że płacę za nie z 160, ale czego nie robi się dla wygody.

    OdpowiedzUsuń
  27. Soczewki robią świetne wrażenie! Zawsze zastanawiałam się na kupnem turkusowych :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się efekt soczewek, jednak sama bym ich nie nosiła, zawsze czymś strasznym był dla mnie widok wkładania ich przez inne osoby... O nie! Nie zniosłabym tego! :D Jeżeli chcę sobie zmienić kolor oczu, to robię to tylko na zdjęciach - w programie komputerowym :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie używałam soczewek, ale przyznam, że świetnie to wygląda! :)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
  30. CUDOWNE, sama zawsze bardzo chciałam spróbować! Pięknie Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam te chińskie soczewki <3
    Do dziś zakładam soczewki przez godzinę, pisząc przy tym piękne wiązanki :) No nie umiem ich zakładać, a kocham nosić. Eh.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja kiedyś kupiłam sobie soczewki zmieniające kolor. Kilka razy założyłam ,ale niestety czułamsię w nich niewygodnie. I takskońzyła się moja przygoda. Mogę Wam jedynie powiedzieć że zmiana koloru oczu duzo zmienia w urodzie kobiety :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mimo że wzrok mam dobry, to wiem, że jeśli by tak nie było to na pewno nosiłabym te wszystkie cudaczne soczewki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Soczewek nie noszę bo wzrok mam sokoli. Jednak gdyby tak nie było skupiłabym się na te zmienuające kolor tęczówki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Nosze okulary juz z 10 lat. Ale na wiosne-lato chce zrobic podejscie do soczekwek. Drogi interes na stale jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  36. ja nosiłam zawsze okulary, ale moja zdolna córka połamała je i od roku ponad jestem bez niczego. ja nie widzę z daleka. wlasnie sie przymierzam do kupienia albo soczewek albo znowu okulary, u mnie problemem jest to, że sie ...boje ! jak mysle,ze mam wsadzić soczewkę i ją potem wyciagnac to mi sie slabo robi. wiem, ze ponoc uczą itp., ale jak juz o tym mysle to mi się odechciewa.

    jestem straszną panikarą ! na razie jeszcze nie zdecydowalam co wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  37. nie nosz soczewek, ale znam osoby które nosza.Wygoda no i oczywiście fajny pomysł na zmiane image.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy nie nosiłam soczewek i jakoś mnie w ogóle do nich nie ciągnie. Okulary noszę tylko do komputera i czytania. A dla koloru? Mój kolor oczu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie w nich wyglądasz i Twój wpis zmienia trochę moje spostrzeżenie. Osobiście nie muszę nosić " szkieł " ( jak na razie ) ale przyznam, że niejednokrotnie widziałam jak ktoś zdejmował lub zakładał soczewki i nie wiem dlaczego, ale zawsze na sam widok piekły mnie oczy :D
    To już chyba siła sugestii :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładnie wyglądasz w tych soczewkach. Pasują do ciebie. Ja również noszę kolorowe szkła kontaktowe. Czuję się w nich bardzo komfortowo.

    OdpowiedzUsuń
  41. To, że soczewki psują wzrok, to tylko jakiś głupi stereotyp rozsławiony przez ludzi, którzy boją sobie włożyć czegoś do oka. Badania naukowe mówią na odwrót, że soczewki lepiej korygują wady wzroku niż okulary.

    OdpowiedzUsuń
  42. W końcu stworzono te soczewki, żeby działały i korygowały nam wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeśli soczewki psują wzrok, to okulary też powinny. Nie, nic takiego nie ma miejsca bo sama noszę soczewki od długiego czasu i nic się z moimi oczami nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeżeli będą źle dobrane, tak samo jak i okulary, to w sumie mogą to robić. Tu trzeba postawić na odpowiednich specjalistów od doboru soczewek.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie wyobrażam sobie noszenia okularów - tak naprawdę, wyłącznie soczewki sprawiają, że dobrze widzę... Na szczęście sklepów zajmujących się ich sprzedażą nie brakuje. Ze swojej strony jestem w stanie polecić https://www.twojesoczewki.com/ - oferuje ogromny wybór w rozsądnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Moim zdaniem dobrze dobrane soczewki nie będą robiły żadnej krzywdy, ale trzeba też oczywiście pamiętać o higienie i o codziennej wymianie i czyszczeniu takich soczewek.

    OdpowiedzUsuń
  47. Soczewki absolutnie nie psują wzroku, musimy jedynie zaopatrzyć się w odpowiednio dobrany produkt, który będzie dostosowany do naszych potrzeb. Pamiętajmy również o regularnej pielęgnacji soczewek — w utrzymaniu ich w czystości z pewnością pomoże produkt marki Renu. Płyn do soczewek tej marki naprawdę świetnie nawilża wszystkie rodzaje soczewek.

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwsze słyszę by soczewki psuły wzrok, może to konsekwencja nieodpowiedniej diety? Jeśli tak jest w istocie to polecam stosować suplement http://dbamooczy.pl/nutrof-total/ , który wspomaga prawidłowe funkcjonowanie wzroku

    OdpowiedzUsuń
  49. Odpowiednie soczewki, które zostaną fachowo dobrane przez specjalistę pod żadnym pozorem nie zrobią nam krzywdy.

    OdpowiedzUsuń
  50. Oryginalne soczewki nie powinny psuć wzroku. Najważniejsze aby kupić soczewki pasujące do wady wzroku.

    OdpowiedzUsuń
  51. Szczerze mówiąc to nie syłszałam by soczewki psuły wzrok, ale może i tak bywa. W każdym razie aby nie ryzykować lepiej jednak zgłosić się do okulisty https://scanmed.pl/specjalizacje/okulistyka , aby dobrał nam takie soczewki które będą pomagać a nie szkodzić

    OdpowiedzUsuń

Makeup By Lisek. Obsługiwane przez usługę Blogger.