#01 Blogmas - Poczta świąteczna + rozdanie!


Witajcie kochani!

Święta zbliżają się do nas małymi kroczkami, już niedługo nadejdzie ten moment gdy usiądziemy wraz ze swoją rodziną przy jednym stole. Kocham taką atmosferę mimo, iż już od kilku lat jest mi trudno czuć magię świąt. Nie chce aby tak było w waszym przypadku, dlatego przygotowałam dla was pocztę świąteczną!






Tak jak już wspominałam na swoim funpage, posty wtorkowe będę dodawać w środy, jest to dla mnie dużo lepsza opcja. Kilka wpisów wcześniej obiecywałam, że pojawi się blogmas. Wielu z was było bardzo zadowolonym z tego pomysłu dlatego też postanowiłam, że za to przemiłe przyjęcie- przygotuję rozdanie! 💕


Każdy z nas czeka na Mikołaja, lubimy dostawać upominki. Bywają też osoby, które uwielbiają obdarowywać innych, właśnie ja taka jestem. Zdaję sobie sprawę ile radości może sprawić mały prezent. Obiecywałam sobie, że zrobię rozdanie na 200 obserwatorów, jednak trochę się wstrzymałam. Stwierdziłam, że świąteczny czas jest lepszym momentem na zorganizowanie czegoś takiego.  Jeśli Wy też lubicie wysyłać kartki zapraszam Was do Poczty Kartkowej. Jestem pewna, że wasi bliscy z pewnością ucieszą się taką kartką!

Na początku chciałam zrobić pocztę świąteczną, gdzie co tydzień wysyłałabym do was kartki z życzeniami. Postanowiłam jednak to nieco rozszerzyć, dlatego też przygotowałam jedną paczkę niespodziankę! 💖  

Mam nadzieję, że taka akcja się wam spodoba. Pewnie zastanawiacie się co będzie w tej paczce niespodziance. Mogę Wam zdradzić, że znajdziecie między innymi:
💚 Holenderskie, Amerykańskie oraz Japońskie słodycze
💚 Świąteczny gadget 
💚 Kosmetyk do makijażu bądź pielęgnacji
💚 Świeczka oraz herbatka

UWAGA! ABY KONKURS SIĘ ODBYŁ MUSI SIĘ ZGŁOSIĆ MINIMALNIE 15 OSÓB!

Nie dodaję zdjęć produktów, które będą się tam znajdować gdyż chciałabym abyście z zaskoczeniem i ogromnym uśmiechem na twarzy otworzyli tą paczkę. Dokładna informacja o jej zawartości mogłaby zepsuć frajdę. Poza paczką, chciałabym wysłać kartki do 2 osób! 




Co zrobić aby zdobyć paczkę lub kartki świąteczne?

1. Publicznie zaobserwować mojego bloga
2. Wyrazić chęć wzięcia udziału w komentarzu


Dodatkowo, jeśli chcecie zwiększyć swoją szansę na wygraną! Każde zadanie to +2 losy!
 Zaobserwować mnie na instagramie
 Dodać do znajomych na snapie teen_bloggers
 Zaobserwować i zadać pytanie na asku @Lejaaa12
 Udostępnić baner konkursowy




Konkurs trwa do 15 grudnia! Ze zwycięzcami skontaktuję się przez e-mail! 

Wygląd zgłoszenia:
Bloga obserwuję jako:
E-mail:


Dodatkowo, jeśli ktoś chce zwiększyć szansę
Na instagramie jako:
Na snapie jako:
Obserwuje na asku i zadałam: "liczba pytań"
Dodany baner: TAK/NIE



Regulamin:
1. Rozdanie organizowane jest przez bloga www..ciszamysli.blogspot.nl. Sponsorem nagrody jest autorka bloga.
2. Rozdanie trwa od 01.12 - 15.12. 2016r do godziny 23:59 
3. Zadanie polega na poprawnym i zgodnym z prawdą wypełnieniu formularza.
4. Spośród wszystkich zgłoszeń zostanie wybraną wybrane 3 osoby..
5. Jedna osoba może wysłać tylko jedno zgłoszenie. 
6. Wyniki zostaną podane do 3 dni od zakończenia rozdania.
7. Wysyłka nagród na całym świecie!
8. Koszt wysyłki nagród pokrywa autorka bloga.
9. Nagroda nie podlega wymianie na żadną inną ani na jej równoważność pieniężną. 
10. Zgłoszenie do rozdania jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu oraz na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883). 
11. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).


83 komentarze:

  1. Już się nie mogę doczekać kiedy ogłosisz wyniki.
    Bloga obserwuje jako: Gosia Fladung
    FunPage polubiony jako: Małgorzata Fladung
    Na instagramie jako: xgosiaaaa25
    Obserwuje na asku jako i zadałam: xgosiaaa25, liczba pytań 3
    Na Snapie jako: xgosiaaa25
    Baner dodany na moim FanPage.
    Link do mnie: http://malgosianablogu.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco z Polski

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się do konkursu :)
    Bloga obserwuje jako : Oliwia Gawliczek
    Fanpage lubię jako : PANI ŚLIWKA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na konkurs!
    Powodzenia
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje od dawna, wiec weszłam na listę czytelnicza.
    Bloga obserwuje: Nikola Jaworska
    Funpage polubiony Nikola Jaworska
    Na ig również: kwiatuszek67
    Nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wszystkim powodzenia którzy biorą udział w konkursie :)
    Ja niestety nie mam na to czasu :/
    bardzo fajny pomysł z tym rozdaniam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bloga obserwuję jako: Pietrucha20
    Funpage polubiony jako: Angelika K...
    E-mail: angelika120@amorki.pl
    Na instagramie jako: Pietrucha_k
    Na snapie jako: brak
    Obserwuje na asku i zadałam: nie
    Dodany baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  7. ogólnie to życzę powodzenia wszystkim uczestnikom, bo pomysł na konkurs ciekawy i nagrody rewelacyjne :) kartki mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Blog przecudny, tak samo jak i post :D
    Lajknęłam funpage, a obserwuję bloga od dawna.
    I... WYRAŻAM chęć wygrania, hah :D
    Karteczki prześliczne :)

    Liczę się z tym, że nie wygram, ale "podsycę" atmosferę innym :D

    Życzę miłego wieczorku Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, zastanowię sie jeszcze co do wzięcia udziału w konkursie. Zapraszam do siebie! shiny-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł z kartkami i rozdaniem ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę wszystkim powodzenia ! <3

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uwu uwu biorę udział :<
    Bloga obserwuję jako: Loli Cat
    Funpage polubiony jako: Marcela Stokłosa
    E-mail: marcelinastoklosa@onet.pl
    Na instagramie jako: little_otaku_kitten
    Na snapie jako: marcelabajeczna
    Obserwuje na asku jako i zadałam: @MarcelinaStokosa 1 pytanie
    Życzę powodzenia wszystkim! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia <3 ja nie mam insta ani snapa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę sie już doczekać swiąt i świątecznych potraw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. po pierwsze bardo podoba mi sie Twój blog i to dlatego zdecydowałam się go zaobserwować ;) bardzo podoba mi się Twój pomysł więc chętnie wezmę udział w świątecznym rozdaniu
    Wygląd zgłoszenia:
    Bloga obserwuję jako: Daria Drobuszewska
    E-mail: dariapietruszewska@gmail.com

    Wygląd zgłoszenia:
    Bloga obserwuję jako:
    E-mail:

    OdpowiedzUsuń
  16. edit :
    Wygląd zgłoszenia:
    Bloga obserwuję jako: Creamshine
    E-mail: dariapietruszewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bloga obserwuję jako: Tusiazdzemem
    E-mail: tusia1100@wp.pl

    Uwielbiam niespodzianki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. To bardzo dobry pomysł, kartki świąteczne to świetny sposób na wprowadzenie w dobry nastrój oraz świąteczną atmosferę, a także miła, świąteczne pamiątka.

    Pozdrawiam, Elen z Papierowego Kubka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Też od jakiegoś czasu nie czuję magii świąt, ale kocham kupować prezenty dla bliskich i widzieć uśmiech na ich twarzach. Super pomysł z konkursem :)
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam prezenty i niespodzianki!
    Bloga obserwuję jako: (osoba numer 260) Anna Gerszendorf
    E-mail: annagerszendorf@wp.pl
    Dodany baner: TAK, http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Życze powodzenia wszystkim biorącym udział.
    Zapraszam do mnie:
    http://olgv-kos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł ,dla niektórych święta to nie są najfajniejszym wydarzeniem w roku :( więc fajnie , że umilisz im je przez chociażby taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bloga obserwuję jako: synne
    E-mail: julisia.szlendak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Z chęcią biorę udział :)

    Bloga obserwuję jako: Pospolita Ola
    E-mail: PospolitaOla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. To tak...chętnie wezmę udział w konkursie😘 obserwuję Cię jako: Paulia Bg,mój e- mail : p.a.u l.i.a.s.t.a.r.z.e.c@gmail.com , na snapie jako: p.aulia, instagramie: pauliabg, a aska za bardzo nie używam więc nie wypełniłam wszystkich punków no trudno...może policzysz moje losy na 1,5 😂😘

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę powodzenia wszytskim ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. super konkurs :)
    a o holenderskie słodycze warto walczyć :D
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham Paczki niespodzianki, więc na pewno będzie to miły prezent <3

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj kocham swieta, a zwlaszcza ta rodzinna atmosfere.
    Bardzo podoba mi sie pomysl na bozonarodzeniowe rozdanie, zycze powodzenia wszystkim uczestnikom! :)

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bloga obserwuję jako: Patrycja Rempalska
    E-mail: patrycjajoanna23@gmail.com

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny pomysł z serią blogmas. Długo zastanawiałam się czy nie zrobić czegoś takiego. Jednak zrezygnowałam, ponieważ nie pozwala mi na to czas. Nie mam szczęścia w rozdaniach. Uczestnikom życzę szczęścia.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super wygląd bloga ciekawy post ja również nie mogę się doczekać Mikołajek i świat;) świetny konkurs życzę wszystkim powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawy pomysł z konkursem :) życzę wszystkim powodzenia + piękny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  34. super post, ciekawy konkurs i świetne nagrody do wygrania

    OdpowiedzUsuń
  35. Powodzenia wszystkim ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Super konkurs! :D
    Bloga obserwuję jako: Lady Blue
    E-mail: kamolx@onet.pl
    Na instagramie jako: kamila987654

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post! Na pewno jeszcze nie raz zagoszczę na Twoim blogu!
    Przeczytałam co nieco o Tobie, zobaczyłam zdjątko i się zakochałam! Masz cudowną urodę, styl...WSZYSTKO! :)
    Mój blog: http://kpelinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. super pomysl! btw bardzo ciebawy blog, bede czesciej zagladac :)
    zapraszam na nowego posta...Czy warto zmienic swoje zycie? Dla mnie Londyn byl poczatkiem wszystkich najwazniejszych zmian. Zapraszam na nowego posta!
    https://brbadventures.wordpress.com/2016/12/03/changes-changes-everywhere/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  39. Bloga obserwuję jako: NaWiko.
    E-mail: natala.wcw@interia.pl
    Na instagramie jako: natalaa_21
    Na snapie jako: natusia966
    Obserwuje na asku i zadałam: Obserwuje jako natalka12338 i zadałam 1 pytanie
    Dodany baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny pomysł z takim rozdaniem. Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super pomysł z wysyłaniem kartek! Bardzo miły gest :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna inicjatywa, fajnie jest dostać od kogoś nawet coś tak małego i zanikającego w tych czasach, jak kartka świąteczna. :)

    Obserwuję! :)
    annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super inicjatywa. Biorę udział w konkursie, bo uwielbiam dostawać pocztówki!

    Bloga obserwuję jako: Daria
    email: szopsko@tlen.pl
    instagram: endo40
    snapchat: endo40
    Dodany baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny ten konkurs. Wszystkim życzę powodzenia! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako Hair World
    kamilab1993@gmail.com
    instagram: myhairworld1
    snap: kamilaaaaaa26
    baner takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Super! Osobą biorącym udział w konkursie, życzę powodzenia!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://livetourevel.blogspot.com/2016/12/treningowa-playlista.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Bloga obserwuję jako Natalia Ługowska E-mail: natalijeki100@wp
    .pl
    Insta jako: rusherka1022
    Snapa to: rusherka1022
    Baner: Nie

    OdpowiedzUsuń
  48. Wygląd zgłoszenia:
    Bloga obserwuję jako:KaRin
    E-mail:karolina.b12356@gmail.com
    Na instagramie jako:dog_ie
    Na snapie jako:karin1899
    Obserwuje na asku i zadałam: na razie 4 i to nie koniec :3
    Dodany baner: TAK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. banerek na : http://inmyother.blogspot.com/2016/12/8-ciekawych-pomysow-na-prezent-na.html

      Usuń
  49. Poczta świąteczna to jest świetny pomysł! Sama chciałabym być znów dzieckiem, czekać na Mikołaja. Święta to bardzo magiczny czas dlatego Blogmas sprawia mi taką przyjemność! :)

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. cudowne te kartki świąteczne <3
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Bloga obserwuję jako:Jasmine Vise
    E-mail:bernadetaaa@interia.pl
    udostępniłam na fb:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1885364998351037?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  52. od jakiegos czasu obserwuję bloga. również lubię rozdania i na swoim blogu zapewne tez sie ukaze lada dzien jedno.
    Bloga obserwuję jako: Misa♔Durst 미사
    E-mail:misa0durst@gmail.com
    na insta jako : misa_durst
    baner udostępniłam

    OdpowiedzUsuń
  53. Bloga obserwuję jako: Sylwia Orzechowska
    E-mail: sylviaaa100@interia.pl
    udostępniam na fb:https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/636389426566396?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  54. Hejka <3
    Bloga obserwuję jako: Leyla Amber
    E-mail: klaudia.walczyk16@wp.pl
    Na snapie jako: taka.leila - Klaudia (3 emotki ale piszę na komputerze i tu ich nie mam ale są to duszek, małpka z zakrytymi oczami, serduszko ;) )
    Baner: Facebook: Klaudia Walczyk

    OdpowiedzUsuń
  55. Bloga obserwuję jako:batman xd
    E-mail:
    batman27062000@gmail.com
    Na snapie jako:forget_27
    Na instagramie jako: maroon06
    Obserwuję na asku i zadałam 10 pytań
    Dodany baner tak
    Zgłaszam chęć udziału w konkursie

    OdpowiedzUsuń

  56. Bloga obserwuję jako: paulinowo
    E-mail: paulinaoni@interia.pl
    Na instagramie jako: paulinoowo

    OdpowiedzUsuń
  57. Bloga obserwuję jako: Katarzyna Wojnar
    E-mail: kaskaw8@o2.pl
    Na instagramie jako: kaaskaa1997

    OdpowiedzUsuń
  58. Bloga obserwuję jako: Anita M
    E-mail:kastorm4@wp.pl
    Dodany baner: TAK http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    i http://kuferekzprezentami.blogspot.com/
    Na fb lubię jako: Moje Pasje

    OdpowiedzUsuń
  59. Naprawdę bardzo fajny pomysł! Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  60. Bloga obserwuję jako: Sylwia Jamrozik
    E-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  62. ups, niezgodnie z formularzem, jeszcze raz:
    Bloga obserwuję jako: Łucja K.
    E-mail: lucja.kostrzewa@gmail.com
    Na snapie jako: -
    Obserwuje na asku i zadałam: 1 pytanie (rurushi)
    Dodany baner: NIE
    jakie to uroczeee ^w^ biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam chęć udziału w konkursie! :)
    Bloga obserwuję jako: Ola Grudzień
    E-mail: uroczek17@gmail.com
    Na instagramie jako: uroczek
    Dodany baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  64. Bloga obserwuję jako: Alexandra K
    E-mail: alexandrak-blog@o2.pl
    Na instagramie jako: neferis
    Na snapie jako: -
    Obserwuje na asku i zadałam: -
    Dodany baner: -

    OdpowiedzUsuń
  65. Bloga obserwuję jako: Lyanna
    E-mail: ryska91@o2.pl

    Na instagramie jako: -
    Na snapie jako: -
    Obserwuje na asku i zadałam: -
    Dodany baner: TAK - https://lynnspassions.blogspot.com/p/bannery.html

    OdpowiedzUsuń
  66. Bloga obserwuję jako: Katherine Risso
    E-mail: kate.olesiak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. Bloga obserwuję jako: Paulina Gadowska
    E-mail: pgadowska12@interia.pl
    Na instagramie jako: palinka2
    Na snapie jako: nie mam
    Obserwuje na asku - palinka19
    Dodany baner: TAK http://palinka2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. Bloga obserwuję jako: Nati Młynka
    E-mail: ntynka01@gmail.com
    Obserwuje na instagramie jako: malinowysorbetz

    OdpowiedzUsuń
  71. Bloga obserwuję jako: Klaudia M
    E-mail: Klaudia.m@x.wp.pl

    Na instagramie jako: xklaudiax12
    Dodany baner: TAK https://www.facebook.com/izabela.orlinska.7/posts/946025092209115

    OdpowiedzUsuń
  72. Bloga obserwuję jako: nr147
    E-mail: nr104@wp.pl
    Dodany baner: TAK/ https://plus.google.com/u/0/112502117553488530889/posts/7VWikUwTYaZ?sfc=true

    OdpowiedzUsuń
  73. Bloga obserwuję jako: kanwuje czytam testuję
    E-mail:ewcius1991@vp.pl
    Na instagramie jako: @ewelinawielochowska
    pozdrawiam i przedwczesne życzenia Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  75. Biorę udział w konkursie, bloga obserwuję jako Karla.

    OdpowiedzUsuń
  76. Bloga obserwuję jako: Saszka K
    Funpage polubiony jako: Saszka Kołodziej
    E-mail: saszka234@gmail.pl
    Na instagramie jako: saszkasledzitrendy
    Na snapie jako: brak
    Obserwuje na asku i zadałam: nie
    Dodany baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  77. Bloga obserwuję jako: Elżbieta Świtulska
    E-mail: lizzie@wp.pl
    Na instagramie jako: lizzie33333

    OdpowiedzUsuń
  78. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Makeup By Lisek. Obsługiwane przez usługę Blogger.