Blippo.com - słodki sklep + rozdanie!




Witajcie kochani!

Jeśli wnikliwie czytacie moje posty, powinniście zauważyć iż kocham wszystko co urocze. Moje serce mięknie, gdy widzę takie rzeczy. Jakiś czas temu dostałam paczuszkę od sklepu, który można określić jako raj. W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować co udało mi się zamówić.




Już jakiś czas temu dowiedziałam się o istnieniu Blippo.com. Od razu wiedziałam, że stanę się tam stałym klientem. Kocham urocze rzeczy, oraz Azjatyckie słodycze! Może najpierw opowiem o samym sklepie. To właśnie on wydaje te popularne boxy, między innymi: Kawaii box, oraz Japan Candy Box. Jego asortyment jest naprawdę duży, możecie tam znaleźć breloczki, papeterię, słodycze, pluszaki. Oczywiście wszystko jest zachowane w niesamowicie uroczym stylu! Jeśli dotrwacie do końca wpisu, mam dla Was niespodziankę! 💖





Co sobie zamówiłam?


Moja paczuszka przyszła po 11 dniach od złożenia zamówienia, czyli moim zdaniem- bardzo szybko. Wszystko było porządnie zapakowane, z dużą precyzją. Najbardziej rozbawił mnie fakt, że ołówek był zapakowany w folię bąbelkową, która swoją drogą była moją największą atrakcją. Dodatkowo, miłym akcentem było dołożenie kuponu -20% na kolejne zamówienie.


1. Mroźne żelki!





Jeśli chodzi o słodycze to niespecjalnie przepadam za takimi, które są "typowo cukrowe" (chyba wiecie co mam na myśli). Żelki są odstępstwem od tej zasady.
Te wybrałam ze względu na ich magiczną moc. Wprawdzie nie znam japońskiego, natomiast sam fakt, iż żelki posiadają saszetkę z proszkiem, podpowiedział mi, że nie są to takie zwykłe żelki. 



Opakowanie jest niesamowicie urocze, idealnie wpasowuje się w obecny, zimowy klimat. Tak jak jest pokazane, w opakowaniu znajduje się kilka wariantów smakowych. Mi chyba najbardziej przypadł ten czerwony, natomiast żółty był porównywalny z kwaskiem cytrynowym. To tyle, żelki nie zrobiły na mnie szczególnego wrażenia. Czekajcie! Chyba o czymś zapomnieliśmy! Saszetka! Po jej wsypaniu, żelki wyglądają jakby były oprószone śniegiem. Ich smak znacznie się zmienia, po włożeniu ich do buzi, możemy poczuć uczucie ochłodzenia. Jest to całkiem przyjemny efekt, właśnie on sprawił, że polubiłam ten słodycz.

2. Brelok Oreo!


Jeśli chodzi o ciasta Oreo, to uwielbiam je jeść razem z ciepłym mlekiem. W związku z tym, że jestem fanką tych ciasteczek, postanowiłam zamówić sobie brelok do kluczy z jego formą. Moim zdaniem jest on całkiem nieźle wykonany, rozmiarem przypomina prawdziwe ciastko. Największym plusem jest puszystość tego breloka, jest taki mięciutki! 💕 Nadzienie jest koloru różowego, co dodaje uroku. W końcu moje klucze mają smakowitego przyjaciela.

3.Ołówek Rilakkuma


Rilakkuma jest to bardzo popularna maskotka w krajach azjatyckich, po któż to nie pokocha uroczego misia? Mam wiele gadgetów z jego podobizną, dlatego też zaopatrzenie się w ołówek było dopełnieniem moich marzeń. Jest on bardzo dobrze wykonany, przede wszystkim nie wygląda tandetnie, co jest często spotykane przy tego rodzaju ołówków. Jest niesamowicie uroczy( zdecydowanie nadużywam tego słowa)!



4. Pieczątki 


Jestem dość kreatywna, kocham też pisać listy. Lubię je ładnie wykończyć, aby osoby, które je otrzymują, wiedziały, że list pisany jest od serca. Tutaj pieczątki, które otrzymałam- idealnie się nadają! Moja młodsza siostra od razu, gdy je zobaczyła była w nich zakochana. Chyba nie zostaje mi nic innego, jak dzielić się z nią tymi cudownymi stempelkami. Jeśli Wy również kochacie pisać listy, to dajcie mi znać w komentarzu to z miłą chęcią będę z Wami korespondować!

To już wszystkie przedmioty, które sobie zamówiłam. Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tych produktów. Jestem też przekonana, że w najbliższym czasie kupię tam kilka nowych rzeczy! 

Co Wam się najbardziej spodobało? Kupowaliście już coś z tej strony?



Tak jak obiecałam mam dla Was niespodziankę! Wszystkie osoby, które dotrwały do końca postu mogą się o tym przekonać. Wraz z Blippo.com  przygotowaliśmy dla Was rozdanie, w którym możecie wygrać kilka przeuroczych gadgetów z ich strony. Poniżej znajdziecie dodatek, wystarczy wykonać jedno zadanie, a będziecie mieć szansę na wygraną. Oczywiście każde kolejne zadanie daje Wam +1 punt. Rozdanie będzie trwać 10 dni, załoga z Blippo. com odezwie się z Wami drogą mailową. Jeśli macie jakieś pytanka, z chęcią Wam pomogę 😼


a Rafflecopter giveaway

43 komentarze:

  1. Te pieczatki mi się najbardziej podobaja :D
    Pozdrawiam ♥ /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie akcesoria :D zamurowało mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, jak koleżance na górze, mi także najbardziej podobają się te pieczątki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm zjadłabym te żelki! Wyglądają przepysznie :) breloczek tez mega:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie słyszałem o tym sklepie, ale chyba szykuje się duże zamówienie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Smacznego... takie paczki to ja rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejkuuu jakie słodkie, nie mogę wchodzić do tego sklepu bo kupię wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Same pyszności!
    Muszę zajęć do tego sklepu.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczy wyglądają całkiem ładnie i smakowicie, ale jakoś nie jestem za chińskimi sklepami, jeśli chodzi o takie produkty. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko wygląda tak uroczo! Kiedyś już oglądałam asortyment sklepu, mają świetne rzeczy! *-*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaaaakie słodziachne rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się te pieczątki, czekam na następne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Troszke z tego wyroslam juz ale dzieki Tobie wrocilam do dziecinstwa kiedy urocze kolorowe olowki mama mi kupowala. I dam sobie reke uciac ze wchodzac do takiego sklepu nie wyszlabym z pustymi rekami 😙 pozdrawiam i obserwuje. Zapraszam do mnie: http://ewuczkatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Troszke z tego wyroslam juz ale dzieki Tobie wrocilam do dziecinstwa kiedy urocze kolorowe olowki mama mi kupowala. I dam sobie reke uciac ze wchodzac do takiego sklepu nie wyszlabym z pustymi rekami 😙 pozdrawiam i obserwuje. Zapraszam do mnie: http://ewuczkatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetne rzeczy :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. faktycznie urocze rzeczy. Ten brelok oreo mnie kupił

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny, kolorowy post :) Breloczek Oreo jest cudowny, mega oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny brelok.
    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny ten brelok Oreo. Kochana gdzie zamawiałaś? 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie cudne rzeczy! świetny sklep :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudne rzeczy! Super blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie słodkie zamówienie, ten długopis jest przecudowny i ten breloczek Oreo <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Nooo..męki breloczek ciastka oreo mnie rozwalił na łopatki:))) Czego tylko ludzie nie wymyślą:)
    Nigdy nie słyszałam o tym sklepie. Natomiast jakieś parę lat temu zamawiałam sobie taka smakowita biżuterie na allegro od osoby prywatnej. Kolczyki w kształcie kawałków polukrowanego tortu oraz naszyjnik w formie babeczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega post! Zakochałam się w breloczku ♥♥♥ Cudowny sklep! Muszę do niego jak najszybciej zajrzeć :D
    Co do listów, to jestem chętna do korespondencji :D Bardzo lubię tradycyjne listy. Chciałabyś zacząć? Chętnie podeślę adres mailem. Daj mi znać ;) Mój email: marysia5253@gmail.com
    Super post! Pozdrawiam! :**

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne produkty wybrałaś! Żelki z chęca bym zjadła :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba najbardziej spodobał mi się breloczek z oreo 😍

    OdpowiedzUsuń
  28. Smakowity post od samego rana. Breloczek wyglada rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietne akcesoria. Nie slyszalam o nich.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne artykuły! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Te pieczątki chyba najbardziej mi się spodobały bo jest tam PANDA <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie rzeczy są naprawdę przeurocze<3. Co powiesz na wspólną obserwację?

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie urocze rzeczy *-* zjadłabym te żelki :D
    Pozdrawiam z bloga http://panidosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. nie słyszałam jeszcze o tym sklepie, ale ma całkiem ciekawy asortyment :) Szczególną uwagę zwróciłam na słodycze <3
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie rzeczy sa przesłodkie, jednak jestem juz na to chyba za stara :) 💗

    OdpowiedzUsuń
  36. Cóż za pyszności, żelki to coś dla mojej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post. :-) Chętnie będę tu częściej zaglądać. :-) Pozdrawiam.

    http://skrace.pl/34995

    OdpowiedzUsuń
  38. A były wyniki poprzedniego?

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale odjechane rzeczy :D Masz jeszcze więcej takich akcji?

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie naturalnie najbardziej do gustu przypadły pieczątki ;)

    OdpowiedzUsuń

Makeup By Lisek. Obsługiwane przez usługę Blogger.