Ulubieńcy listopada



Witajcie!

Czas leci nieubłaganie, pamiętam jak jeszcze niedawno leżałam na słońcu z lemoniadą w dłoni a już niedługo dane mi będzie ubierać choinkę. Uwielbiam robić ulubieńców dlatego też nie mogło się obyć bez listopadowego podsumowania! W tym miesiącu nazbierało się trochę rzeczy i bardzo chciałabym się nimi z wami podzielić!





Ostatnio zauważyłam, że cały wolny czas jaki mam, poświęcam na bloga. Wkładam całe serce w to co robię, na chwilę obecną nie wyobrażam sobie zaprzestać z blogowaniem. Cieszę się z entuzjazmu, z jakim przyjmujecie moje posty, jest to dla mnie ogromna motywacja oraz chęć do dalszego działania!



Listopad był miesiącem testów, wcześniej kupiłam wiele kosmetyków, dlatego była to idealna okazja aby je wszystkie wypróbować. Tak jak możecie się spodziewać, w dzisiejszym poście będą tylko i wyłącznie kosmetyki. Jeśli jesteście zainteresowani ulubieńcami mieszanymi (książka, jedzenie, muzyka) wyraźcie swoją chęć, a z pewnością napiszę o nich posta. 


1. Makeup Revolution vivid baked rozświetlacz 





















Cena: 7 euro 
Tutaj muszę się przyznać, że zdecydowanie przepłaciłam. Na jednej stronie internetowej ten sam produkt kosztował niecałe 4 euro. 
Miejsce zakupu: Drogeria Etos
Jest to mój pierwszy rozświetlacz z nieco wyższej półki, dlatego też moje wymagania były naprawdę wysokie. Nie zawiodłam się! Po nałożeniu naprawdę niewielkiej ilości, otrzymujemy cudowną taflę. Jego odcień wpada w lekkie złoto. Efekt jest jak najbardziej naturalny, nie mam wrażenia jakbym wysypała na siebie słoik brokatu. Produkt jest bardzo dobrze napigmentowany, trzyma się równie długo. Jego zapach jest neutralny. Podsumowując, jestem z niego bardzo zadowolona. 


2. Fasion Professional baza pod makijaż


















Cena: Niecałe 3 euro
Miejsce zakupu: Action!
Uwielbiam testować produkty z Actiona, ceny są naprawdę niskie, a jakość produktów zaskakująco dobra. Tutaj było identycznie. Na tą bazę polowałam już od jakiegoś czasu, byłam bardo ciekawa tego, jak zachowa się na mojej twarzy. 
Wchłania się bardzo szybko, ma lekką nieco kremową konsystencję. Jej zapach jest bardzo przyjemny, aloesowa nuta jest tutaj wyczuwalna. Testowałam ten produkt miej więcej 2 tygodnie. Gdy nie nałożyłam tej bazy po powrocie ze szkoły mój makijaż był lekko starty i nie wyglądał świeżo. Natomiast gdy użyłam bazy, zauważyłam, że makijaż jest zdecydowanie w lepszym stanie. 


3. Essence the gel lakiery do paznokci 





















💖 10 true love jest to jeden z lepszych odcieni wpadających w bordo. Pierwszy raz w życiu mam styczność z lakierami z tej serii, jednak z pewnością zakupię kolejne kolory.
💖 75 perfect match cudowny nudziakowy róż. Będąc jeszcze w sklepie, nie byłam do końca przekonana do jego kupna. Jeśli obserwujecie mnie w środy na snapie: teen_bloggers to właśnie wtedy użyłam go po raz pierwszy. Od tego momentu jestem z nim zachowana!
Cena: 2 euro z sztukę
Miejsce zakupu: Kruidvat drogeria
Lakiery są naprawdę świetne, jedna warstwa wystarczy aby uzyskać kolor jaki widzimy w słoiczku. Bardzo szybko schną co jest ogromnym plusem tych lakierów. Mają żelowe zakończenie, co mi bardzo odpowiada. Jeśli chodzi o trwałość to jest to mniej więcej pięć dni.



4. Max & More puder mineralny 



















Cena: 2 euro
Miejsce zakupu: Action!
Jest to puder mineralny o numerze 02 Medium fair. Pierwszy raz w życiu mam styczność z jakimś mineralnym produktem. Nie używam podkładu, jednak puder ten daje naprawdę cudowne krycie, nakłada się go bardzo przyjemnie, nie sypie się. Jest bezzapachowy co bardzo mi się w nim podoba.  Pomimo sporego krycia, nie pozostawia po sobie efektu maski. Jestem bladą osobą,dlatego też bardzo ciężko jest mi dopasować odpowiedni kolor, natomiast ten jest idealny!



5. Essence camouflage puder matujący






















Cena: 5 euro
Miejsce zakupu: Kruidvat drogeria
Uwielbiam pudry od essence, w poprzednich ulubieńcach również pojawił się puder od nich. Możecie o nim przeczytać tutaj. Samo opakowanie jest bardzo porządnie wykonane, ma podręczne lusterko. Ładnie kryje niedoskonałości, nie jest kamienisty. Jego formuła jest lekko kremowa. Jego odcień bardzo mi pasuje, jest to 10 ivory beige. 


To już wszystkie produkty, które chciałam wam pokazać, myślę, że w grudniowych ulubieńcach, produkty będą bardziej urozmaicone. Miałyście już jakiś kosmetyk z tych, o których napisałam? 

54 komentarze:

  1. Na prawdę świetne kosmetyki, najbardziej mi się podoba ten puder matujący, lakiery do paznokci które mają cudowny kolor. A no i jeszcze przede wszystkim rozświetlacz. Cały czas czatuj na jakiegoś jednak nie mogę znaleźć, jestem bardzo ciekawa czy będzie u nas w rossmanie, bo jeżeli tak to od razu biegnę. Co do cen, wydają mi się na prawdę w porządku i bardzo tanie te produkty.
    Myślę,że też z czasem będę eksperymentowała z różnymi kosmetykami do makijażu. No bo czego nie zrobi się dla wyglądania jak dziewczyna z wybiegu. Pozdrowienia z Polski ślę. A u mnie Haul z Black Friday
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/2-blogmas-black-friday.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie mam pojęcia, kiedy minęło tyle czasu.
    Bardzo podoba mi się ten rozświetlacz. ♥ Mam ten bordowy lakier z essence i jest całkiem fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten rozświetlający jest mega też go używam! Super produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozświetlacz jedt mega! Używałam jego i byłam zadowolona. Kolory lakierów są przecudne! *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia ^^
    justartblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz naprawdę fajnych ulubieńców. Ten rozświetlasz wydaje się być warty uwagi.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta baza mnie zaciekawiła jakoś tak. Ciekawe zestawienie!
    Zapraszam: http://szigitanyshow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam przyjemność przetestować lakier essence. To był chyba jeden z najmniej problematycznych lakierów jakich używałam, sechł szybciutko i tak jak piszesz-jedna warstwa wystarczała, aby uzyskać ładny efekt kolorystyczny. Z pozostałymi produktami nie miałam styczności, także dobrze dowiedzieć się o nich tego i owego;>

    Obserwuję i będę śledzić Twoje dalsze poczynania! ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnego z Twoich ulubieńców. Wszystko przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rzeczy, puder i baza pod makijaż mi się spodobała <3

    Pozdrawiam !
    resolutions-of-psycholeto-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post :D Niestety nie miałam okazji przetestować żadnego z tych kosmetyków ale wydają się być fajne.
    Też nie wiem jak to się dzieje, że czas tak ucieka...
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie to same nowości, nie znam tych kosmetyków :D
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajni ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam kilka sztuk lakierów żelowych Essence i tez jestem z nich bardzo zadowolona! :) masz piękne kolorki. Różowe odcienie od zawsze mi się podobały, lepiej ten bordowy po prostu wyglada świetnie! Mimo że nie używam tak ciemnych lakierów to na tego bym sie chętnie skusiła :) zainteresowały mnie rownież te dwa pudry :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czerwone lakiery to moje ulubione <3
    Tragedia,że tak szybko leci czas,nawet tego nie ogarniam =) Ale skoro tak to,już nie długo będzie wiosna! :P
    pozdr,
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozświetlacz mi się podoba, ale nie kupię, bo bardzo rzadko używam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tylko zobaczylam 'Max &More' zaczelam myśleć, ską znam tę nazwę :) A później zobaczyłam "Action" :)
    Jak mieszkałam w Holandii kilka razy nacięłam się na to, ze Etos ma strasznie wysokie cyeny kosmetyków... :/
    Swoje zapasy zawsze robiłam albo w Aktionie albo w Big Bazaarze, gdzie produkty były kilka razy tańsze w porównaniu do w/w drogerii ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozświetlacz wygląda cudownie :D uwielbiam taki błysk <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozświetlacz wygląda ciekawie, jeśli go gdzieś zobaczę, to na pewno kupię :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe produkty! :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawi ulubieńcy i ładne zdjęcia :) Super blog,pozdrawiam
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam żadnego produktu. Słyszałam tylko o 1,3,5 :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawi ulubieńcy ! :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo intrygujący zestaw :) ciekawa jestem jak rozświetlasz i baza by na mnie podziałały :) Jak zwykle ciekawy tekst i piękne zdjęcia :) pozdrawiam Marta z wilbepretty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku ten rozświetlacz jest przepiękny uwielbiam kosmetyki z MUR
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. och, a we mnie Twój post rozbudził pewnego rodzaju sentyment... tęsknię za zakupami w Action! :D
    zawsze znalazłam tam coś ciekawego :D
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam żadnego ;) Rozświetlacz mam swój ukochany i na razie nie zamierzam mu robić konkurencji :D Muszę się też zainteresować tymi lakierami z Essence, bo dużo dobrego się o nich słyszy, a zamierzam uzupełnić swoje lakierowe zasoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam te lakiery i jak dla mnie troszkę słabe, no ale wiadomo każdy ma inną płytkę paznokcia.

    Pozdrawiam :)
    wobiektywachklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wpis i piękna szata graficzna bloga!

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam Make Up Revolution. Świetne kosmetyki a cena przystępna. Ciekawi mnie ten puder matujacy z essens :) bardzo lubię ulubiencow :)
    www.fajnamatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetni ulubieńcy, mam taką samą baze pod makijaż :)
    http://queenxfangle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mamy takie same lakiery. Bardzo lubię je używać :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne rzeczy! I piękne zdjęcia :) i produkty w fajnych niskich cenach ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ja jestem bardzo ciekawa tych lakierów !! firmę znam, ale jeszcze nie używałam .

    OdpowiedzUsuń
  35. reverse and solve a ramification of pores and skin concerns along with getting old, they're also main the human choice to remain young and save you wrinkles and first-rate traces from occurring in the firs http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń
  36. lakiery z essence też są moimi ulubionymi :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  37. Żadnego z Twoich ulubieńców nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kosmetyki wydają się dobre ale ja osobiście się nie maluję więc nie próbowałam ich na własnej skórze :)
    Fajny post, zwięźle napisane, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Super produkty, sama lubię lakiery Essence, mam ich bardzo dużo :) Bardzo ciekawy post, krótki i na temat.

    OdpowiedzUsuń
  40. różowy lakier jak dla mnie piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetni ulubieńcy, rozświetlacz wygląda przepięknie! *.*
    olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe produkty, a szczególnie zainteresował mnie rozświetlacz i baza, której od niedawna poszukuję.

    Pozdrawiam, Elen z Papierowego Kubka!

    OdpowiedzUsuń
  43. Dobrze, że są takie posty! Można się dowiedzieć za czym warto się rozejrzeć:-) dzięki!
    lovecreation.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Same świetne kosmetyki widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. So nice post! Lovely review!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  46. wszystko się tak ślicznie prezentuję . Lakiery są prześliczne
    A poza tym piękny blog , śliczny kolorek różowy :) :** <3333
    Mój różowy skrawek w sieci KLIK

    OdpowiedzUsuń
  47. Lakiery mnie zauroczyły :d

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajny i przyjemny post w czytaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Max More używam od dłuższego czasu i jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  50. Puder z essence wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Makeup Revolution stosowałam i całkiem mi podszedł, ale z resztą się jakoś nie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń

Makeup By Lisek. Obsługiwane przez usługę Blogger.