Wishlist Sammydress- uroczo jak zawsze

Witajcie!

Kocham robić zakupy na stronach internetowych, jest to bardzo wygodna opcja, w dodatku wybór jest niesamowity, mamy łatwy dostęp do wszystkiego na co mamy tylko ochotę. Rzadko ograniczam się do jednego sklepu, ponieważ jestem bardzo zmienną osobą. Sklep jakim jest Sammydress dał mi szansę, aby wypróbować ich produkty, dlaczego by więc nie spróbować?

Nie będę obijać w bawełnę i przyznam, że kilka dni temu dostałam wiadomość, czy nie chciałabym nawiązać współpracy ze sklepem internetowym jakim jest Sammydress. Było to dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem. Nigdy wcześniej z nikim nie współpracowałam, więc pomyślałam: "Dlaczego by nie spróbować, przecież to zawsze jakieś doświadczenie, prawda?". Nie należę do osób, które wysyłają masowe wiadomości do wszystkich możliwych firm. Nigdy się na tym nie skupiałam i w dalszym ciągu nie mam zamiaru.
Stworzyłam więc swoją wishlist'ę, którą z miłą chęcią chciałabym wam pokazać. Mam nadzieję, że ten wpis nieco was zainspiruje jak i również znajdziecie w nim coś co przypadnie wam do gustu. 




Buty 👠👟

Przyznam szczerze, że jeśli chodzi o buty to mogłabym kupować je codziennie. Mimo wszystko gdy podchodzę do swojej szafki, zawsze marudzę, że mam ich za mało. Byłam bardzo szczęśliwa gdy na Sammydress znalazłam tak wiele modelów, które mnie zauroczyły! 

KLIK                                                KLIK                                                  KLIK

Od kiedy pamiętam podobały mi się zgrabne kozaczki na słupku, pasują do większości stylizacji, w dodatku wyglądają one bardzo ładnie na naszych stopach. Te, które wybrałam są niesamowicie urocze i dziewczęce, w 100% pasują do mojego stylu. Cieszę się, że śniegu w Holandii raczej w tym roku nie zastane. Dzięki temu mogę bezproblemowo nosić buty tego typu i nie martwić się o to, że moja skarpetka będzie mokra.



Peruki 

Bycie cosplayer'em wcale  nie jest takie łatwe, znajdywanie peruk dobrej jakości, które wspaniale prezentowałyby się zdjęciach jest jak szukanie igły w stogu siana. Gdy zobaczyłam, że na Sammydress jest ich mnóstwo, to od razu się ucieszyłam. Jeśli interesujecie się tym samym co ja, bądź pasjonuje was robienie stylizacji z użyciem sztucznych włosów, to powinniście zrozumieć moje szczęście.


          KLIK                                              KLIK                                              KLIK

Kocham pastelowe kolory, szczególnie na włosach. W chwili obecnie jestem na dobrej drodze do uzyskania podobnej barwy na moich naturalnych kosmykach. Nie chce ich zniszczyć, dlatego staram się to robić bardzo stopniowo. Moim zdaniem peruka przy dobrym cosplay'u to podstawa. Farbowanie włosów specjalnie na tą okazję nie wgląda tak efektownie.



Torebki 

Zawsze gdy zdarza mi się wyjść potrzebuję mieć przy sobie torebkę. Jej rozmiar zależny jest od sytuacji bądź miejsca, gdzie się wybieram. Uwielbiam torebki, które można przerzucić przez ramię, zapakować pełno rzeczy i iść. 

          KLIK                                                      KLIK                                                    KLIK


Jestem ogromną fanką różowych torebek, mimo iż nie mam wiele ubrań tego kolorów, to w mojej szafie znajduje się wiele torebek o tym kolorze. Zazwyczaj noszę plecak do szkoły, używamy laptopów prawie na każdej lekcji, dlatego potrzebuję czegoś pakownego. Czasem zdarza się, że są skrócone lekcje, na takie okazje nosiłabym tą prześliczną czarną torebkę.


Bluzki/koszule

Wyznaję zasadę- bluzek nigdy za dużo. Mam zdecydowanie więcej ubrań na górną partię ciała niż na dolną. Wydaje mi się, że nie tylko u mnie tak jest. Osobiście kocham wszelkiego rodzaju koszule, zawsze gdy ktoś z mojej rodziny kupował mi coś do ubrania, przeważnie były to koszule, dlatego też uzbierała się całkiem pokaźna kolekcja. Jeśli chcielibyście ją zobaczyć- dajcie znać w komentarzach, a z chęcią zrobię post na ten temat.
              KLIK                                          KLIK                                                                  KLIK



To już wszystko co chciałam wam dzisiaj pokazać. Chciałabym wam zdradzić, że już za kilka dni, prawdopodobnie we wtorek pojawi się pierwszy post z serii BLOGMAS! Mam nadzieję, że będziecie na niego czekać. Posiadacie jakąś z wymienionych przeze mnie rzeczy? Współpracowaliście kiedyś z Sammydress? Byłyście zadowolone z ich produktów? 

45 komentarze:

  1. Świetne rzeczy :) Najbardziej spodobała mi się czarna torebka i koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! Zdecydowanie zostanę na dłużej! <3
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej urzekły mnie buty, wszystkie trzy pary mają coś w sobie. Powodzenia we współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Kawaii. Te pastelowe buty są cudne


    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I like it.Perfect!!

    giveaway with Zaful:

    http://mywonderland-xoxo.blogspot.rs/2016/11/zaful-coupon-100-giveaway-i-glam-it-up.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wybór. Pierwsze buty chętnie bym nosiła do ostatniej bluzeczki, chociaż bardzo odpowiada mi też krój koszulki z 'sarcastic'iem. Ulubione rzeczy poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 buty i ta 2 torebka *,* Po za tym poklikałam ;D Gratuluje współpracy!! ;D
    + obserwuje, liczę na rewanż :D http://dolllolly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe buty i torebki! :) Te czarną koszulkę z napisem mam - jest świetna! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny blog :)
    Ja osobiście nie noszę często torebek bo wole po prostu kieszenie lub torebki znajomych ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w torebkach :) Bardzo ciekawy blog!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie http://wakeupandliveintensely.blogspot.com/?m=1

      Usuń
  11. Nice!
    Follow you. Follow me back?

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cala lista bardzo mi się spodobała zwłaszcza trzy bluzki, druga torebka i trzecie buty są mega!

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta futerkowa kopertówka jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mają bardzo fajny asortyment! Buty najbardziej mi się podobają :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. czary t-shirt z białym napisem to mój faworyt :D sama się na niego czaję :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze te czarne koronkowe botki ♥
    Urzekła mnie również futerkowa torebka, mam taką podobną czarną, jest rewelacyjna!
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna wishlista - najbardziej do gustu przypadły mi koszule :D Sklep Summydress jest dosyć popularny, ale jeszcze nigdy nie robiłam tam zakupów :P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  18. Te czarne buty z koronką skradły mi serce bardzo ♥ Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Werka, właśnie niby w Holandii w tym roku ma byc duzo sniegu,ale jak co roku zdania są podzielone. zobaczymy. tak czy siak w butach które wybrałaś nawet i w sniegu bedziesz mogla chodzic. mialam podobny egzemplarz do tych pierwszych i spokojnie całą zimę prześmigałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Poklikałam w linki, podaję kilka cen - 21,91$, 23,14$, 21,51$, 10,12$, 13,28$, 11,74$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Aww.... Piękne, a w butach zakochałam sie bezgranicznie :3 https://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkie rzeczy swietne!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczy są świetne ! Zakochałam się najbardziej w butach.Czuję ,że będę często zaglądać do tego sklepu!
    http://okay-ihaveabook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję współpracy kochana! muszę przyznać, że rzeczy z tej stronki są naprawdę świetne, szczególnie buty i torebki zwróciły moją uwagę :) Pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się czarna torebka! :)
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. slodziutkie rzeczy jak zwykle ♥ bardzo lubie te stronę, maja ekstra rzeczy!

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne buty! Uczciwie poklikałam :D
    Obserwuję!
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne buty! *-*

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, extra torebki i buty! :D Chyba zerkne na strone :)
    Hopeinsidethebody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję pierwszej współpracy kochana. Wybrałaś bardzo ładne rzeczy, poklikałam.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Dużo dobrego słyszałam o SammyDress + Poklikałam :D
    Życzę owocnej współpracy :*

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba, zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. PO klikałam
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Gorąco polecam peruki z sammydress są naprawdę, super! Uczciwie poklikane! Miłej współpracy.

    "http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Niesamowite rzeczy, a szczególnie buty! :) Poklikałam w linki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Buty najlepsze, ale peruki też bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. buty z koronką są świetne !
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  37. cudne buty!


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  38. Perułki i torebki śliczne ;) pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie wilbepretty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wybralas naprawdę świetne rzeczy, bardzo podobają mi się te koszulki, szczególnie ta pierwsza ❤❤
    Poklikane

    https://by-kayla-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ładne rzeczy, szczególnie torebki! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chyba skuszę sie na te koszulki

    OdpowiedzUsuń
  42. Torebka serce bardzo mi się spodobała. :)

    OdpowiedzUsuń

Makeup By Lisek. Obsługiwane przez usługę Blogger.