Bazy pod makijaż to bzdura, czyli krótki TAG kosmetyczny


Witajcie kochani!
Zauważyłam, że ostatnio na moim blogu pojawiło się wiele postów kosmetycznych, z tego też powodu postanowiłam przygotować dla Was kosmetyczny TAG 💛 


Jestem osobą, która uwielbia czytać TAGI u innych osób, są przyjemne i bardzo szybko się je czyta. Dodatkowo zawierają najważniejsze i przydatne informacje. Osobiście dzięki takim postom często odkrywam różne perełki 💖Dzięki tym pytaniom będziecie mogli bardziej poznać moje kosmetyczne gusta oraz przyzwyczajenia. 

Pytania użyte w tym tagu zostały znalezione na internecie.







1. Jaki masz typ cery?

Moja cera jest dość problematyczna, skłonna do zaczerwienień. Często po nieodpowiednich maseczkach i kremach pojawiają się czerwone plamki. Jest sucha, nawet codzienne nawilżanie nie przynosi oczekiwanych efektów. Często na czole oraz w okolicach nosa znajdują się suche skórki. Natomiast jeśli chodzi o okolice oczu, kto jest ona nadzwyczaj tłusta, co jest najbardziej irytujące. Odbija się to na trwałości mojego makijażu oka. 

2. Czy używasz peelingów do twarzy?

Sporadycznie, a jest to spowodowane właśnie tą wybrednością mojej cery. Mam kilka sprawdzonych produktów, które nigdy mnie nie zawiodą. Obecnie używam peelingu z AVON, który ma za zadanie usunąć zaskórniki. Jak na razie używam go miesiąc i nie wywołuje u mnie reakcji alergicznych co jest jego plusem, zobaczymy jak dalej się sprawdzi.

3. Czym wykonujesz demakijaż?

Płyny micelarne są to kosmetyki, które co jakiś czas zmieniają się w mojej toaletce. Bardzo lubię je testować. Robię to ze względu na moją wybredność oraz chęć odkrycia tego idealnego produktu. Moim ulubieńcem zdecydowanie jest Płyn Micelarny z Garniera 3w1. Mleczka do demakijażu bardzo podrażniają mi oczy, dlatego po nie nie sięgam.

4. Jaka jest twoja ulubiona maseczka do twarzy?

Jakiś czas temu oszalałam na punkcie maseczek do twarzy. W każdą sobotę staram się robić maraton, gdzie nakładam sobie maseczkę, maluję paznokcie. Czasem należy mieć taki dzień tylko dla siebie. 
Zdarza mi się używać słynną Black Mask, a jak się u mnie sprawdza? O tym dowiecie się już niedługo! Jeśli chodzi o moich ulubieńców to są to zdecydowanie maseczki z Ziai, nigdy mnie nie zawiodły. Jest ich naprawdę ogromny wybór, dzięki czemu każdy może dostosować je do własnych potrzeb oraz rodzaju skóry. Przez jakiś czas stosowałam również Pig Nose z Holika Holika, nigdy nie przypuszczałabym, że efekt będzie tak niesamowity! Polecam je każdemu, kto ma problemy z zaskórnikami na nosie. Dajcie znać, czy chcielibyście przeczytać osobny post o maseczkach.

5. Jakiego szamponu i odżywki do włosów używasz? 


Tutaj nie będę nikogo oszukiwać i przyznam się, że nie mam takiego szamponu, który sprawdza mi się najlepiej. Moim zdaniem wszystkie zachowują się tak samo na moich włosach. Niestety jeszcze nie znal
azłam niczego odpowiedniego na przetłuszczające się włosy. Jeśli macie jakieś sprawdzone i działające szampony to będzie mi miło, kiedy mi o nich wspomnicie! Natomiast jeśli chodzi o odżywki, a raczej maski, to jestem ogromną fanką produktów z Kallosa. Efekt jaki dają na włosach po ich nałożeniu jest wręcz niesamowity. Mam wrażenie, jak gdybym wyszła od fryzjera! 


 6. Jakiego podkładu używasz?


Tutaj ogromne zaskoczenie ponieważ tak naprawdę podkładu używam od niecałych dwóch lat. Zawsze bardzo skupiałam się na makijażu oka, nigdy nie zwracałam uwagi na twarz. Niestety było to ogromnym błędem, ponieważ patrząc po moich starych zdjęciach...makijaż wyglądał fatalnie!
Na tą chwile testuje kilka podkładów, nie są one idealne. Myślę, że jeszcze trochę czasu mi zajmie zanim znajdę podkład, który będzie dla mnie odpowiedni. Dodatkowo jestem osobą o bardzo jasnej karnacji, jest to ogromny problem przy kupowaniu podkładów.
Jak na razie podkład Radiant lift od Max Factor sprawdza się całkiem nieźle. Wytrzymuje bez problemu 8 godzin i nie pozostawia brzydkich plam na twarzy. 


7. Ulubiona maskara?

Tak jak już wcześniej wspomniałam makijaż oka to była moja główna domena, czasem bywało tak, że w pewnym momencie używałam 15 mascar na raz. Do tej pory wiele się nie zmieniło. Na chwilę obecną używam dwóch mascar:

💜Maybelline, Volum' Express- Rocket Mascara: Ten tusz ładnie pogrubia rzęsy, posiada duża silikonową szczoteczkę.

💜L'Oreal Paris, False Lash- Superstar X Fiber:Dwufazowa mascara. Obydwie szczoteczki są wykonane z włosia. Pierwsza jest niewielka, łatwo można aplikować nią mascarę na dolnych rzęskach. Przepięknie je rozczesuje, tym samym wydłużając je. Druga szczoteczka jest dość spora, lekko zagięta. Formuła drugiej fazy posiada w sobie "małe włoski", które idealnie dopasowują się do naszych rzęs, w ten sposób przepięknie je pogrubiają.


8. Czym wykonujesz makijaż?


Jeśli chodzi o makijaż twarzy wykonuję go gąbeczkami, sporadycznie używam pędzla do podkładu. Makijaż oczu wykonuję pędzlami, nie mam ich za dużo. Jednak mimo to mogę Wam polecić pędzelki z marki Zoeva. Są niesamowicie mięciutkie, a praca z nimi jest bardzo przyjemna. Ostatnio kupiłam kilka pędzli od Paris Hilton, niestety mam wrażenie, że totalnie nie nabierają produktu! Jestem bardzo rozczarowana.


9. Czy używasz bazy pod cienie?


Baza pod cienie jest akurat takim produktem, że starcza na długo, przynajmniej mi, ponieważ stosuje jej naprawdę niewiele. Tą, którą używam mam już naprawdę długi czas i fajnie uwydatnia pigment cieni. 

10. Czy używasz bazy pod makijaż?


Zawsze uważałam, że bazy pod makijaż to nic specjalnego. W mojej głowie miałam myśl, że zwyczajny krem pielęgnujący doskonale sobie poradzi. Dopiero jakiś czas temu zainteresowałam się tematem baz. Obecnie jestem zakochana w tych produktach i nie rozumiem tego, jak mogłam ich nie używać. Z ich użyciem makijaż wygląda o niebo lepiej! W okolicy policzków mam problem z porami, znalazłam więc bazę idealną która jest Pore Filler od NYX

11. Jaki jest twój ulubiony produkt do ust?

Dokonałam ogromnego zakupu od Colourpop. Jeśli interesujecie się makijażem to na pewno wiecie, że ta marka słynie ze swych genialnych płynnych pomadek. Zamówiłam trzy i jestem naprawdę bardzo miło zaskoczona. Z wielką chęcią zrobiłabym Wam ich recenzje 😍



12. Czy kupujesz kosmetyki na allegro?

Niestety na chwilę obecną nie mam takiej możliwości. Przyznam, że trochę nad tym ubolewam, ponieważ wiem, że jest tam ogromny wybór i czasem można trafić na jakąś perełkę. Jestem pewna, że gdybym nadal mieszkała w Polsce, to regularnie zamawiałabym coś z tej strony. Niestety przy zakupie na Allegro trzeba być bardzo ostrożnym, często ludzie sprzedają podróbki.


13. Jaki kosmetyk ostatnio kupiłaś?

Ostatnio podczas oglądania wielu recenzji na YouTube napotkałam się na róż ze Sleeka. Wiele osób twierdziło, że są one naprawdę świetniej jakości i kolorami przypominają kultowy Orgasm od NARS. 




14. Kredka czy eyeliner?

Od kiedy pamiętam, w moim życiu towarzyszył mi eyeliner; czarny z pędzelkiem. Miałam też okres, kiedy to próbowałam używać cienia do wykonania kresek, jednak na dłuższą metę nie odniosło to większego sukcesu.



15. Czy wyszłabyś z domu bez makijażu? 

Jak najbardziej tak! Nasza skóra też czasami lubi zaczerpnąć sobie świeżego powietrza. W momentach gdy wychodzę na zakupy bądź spacer, zapominam o makijażu.


16. Ulubione perfumy?

Nigdy nie byłam ogromną miłośniczką perfum, jednak w momencie gdy odkryłam linie perfum z Zary, moje serduszko zostało totalnie skradzione. Ma zapachy bardziej wyjściowe, jak i również lekkie i słodkie, idealne na co dzień. Jednym z moich ulubionych jest też jabłuszko od DKNY.


17. Ulubione cienie?

Tutaj potrzebuję się wyżalić. Cienie do powiek i przeróżne paletki są moim ogromnym uzależnieniem. Nie ważne, czy potrzebuje nowych, po prostu gdy widzę jakieś ładne, bardzo trudno jest mi się oprzeć. Stąd też wydaje mi się, że dlatego nie mam swoich ulubionych cieni. Kocham je wszystkie! 💝 Na chwile obecną używam:


💗Too Faced -Sweet peach
💗Colourpop x Karrueche- SHE
💗Makeup Revolution - 1 million 







Tym sposobem dotarliście do końcu tego wpisu, mam nadzieje, że się wam podobał i że znaleźliście tu kilka interesujących produktów. Który z nich spodobał się najbardziej, a może już je znacie i lubicie?
Chcielibyście post o maseczkach i pomadkach od Colourpop? Piszcie koniecznie w komentarzach!

14 komentarze:

  1. Pomysł na post genialny :) Zainteresowało mnie troche kosmetyków ;) Słyszałam o nich jednak ich nie uzywałam 😊 Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale genialny Post! Dawno takiego nie miałam przyjemności czytać! Niektóre kosmetyki mam i uwielbiam, pozostałe z miłą chęcią przetestuję ❤️ Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie baza pod mkijaż to podstawa: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tag. Ja też mam taką słabość do cieni, że nie potrafiłabym wybrać tych jednych i ulubionych!

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tag i ciekawy wpis! Ja mogę wyjść bez podkładu ale tak jak ty oczy to u mnie podstawa i ja do tego okularnik więc baza pod cienie z Artdeco podstawa mojego makijażu cienie i też eyeliner.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat nie używam bazy pod makijaż. Często wychodzę bez makijażu. Zazwyczaj w weekendy jak się spieszę na zajęcia :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny tag, uwielbiam czytać i oglądać wszystko co związane z makijażem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ile informacji w jednym tagu. Super ja uwielbiam czytać wszystko co jest związane z makijażem. Pozdrawiam cieplutko 💋

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post. Chyba stworzę taki u siebie ba blogu 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Na allegro nie kupuję kosmetyków, bo pełno tam podróbek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie wyobrazam sobie nie robić bazy pod makijaz. Dla mnie to zdecydowana podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością czytało mi się ten wpis

    OdpowiedzUsuń

Makeup By Lisek. Obsługiwane przez usługę Blogger.