Wielki powrót, totalne zmainy!


Witam kochani!

Tak jak mówi tytuł posta...wracam! Dowiecie się jaki był powód mojej nieobecności, oraz co planuję na najbliższe miesiące. Jedno jest pewne- nie będzie nudno! 




Czas pędzi jak szalony. Człowiek nie zdarzy się odwrócić a nagle staje się starszy o kolejny rok.
Od założenia mojego bloga minęły już ponad 3 lata, wydaje mi się że to niesamowicie długi okres czasu. Niestety, znacznie krócej trwało moje publikowanie postów. Ale wracam, stęskniłam się!
Nie mam pojęcia czy jeszcze ktoś z was mnie pamięta. Pewnie podczas mojej nieobecności społeczeństwo bloggerów totalnie się zmieniło. Jestem przekonana że trochę mi to zajmie zanim z powrotem wejdę w to środowisko, jednak mam nadzieję, że jakoś dam radę.
Człowiek dorasta z dnia na dzień. Blogowanie po prostu mi się znudziło, jestem osobą która uwielbia robić wiele rzeczy. Siedzenie w jednym kompocie za bardzo mnie nudzi.
Jednak prawda jest taka, że blogowanie było czymś co dawało mi dużo szczęścia oraz motywacji do życia. Każdy jeden komentarz oraz wyświetlenie sprawiało, że na mojej piegowatej twarzy pojawiał się przeogromny uśmiech. To było coś, za czym bardzo tęskniłam. Bo kto nie lubi być doceniany za swoją dobrze wykonaną robotę?
Nie wiem jak u was, ale u mnie zmieniło się wiele. Nie tylko kwestia dostania dowodu osobistego, ale również sposób w jaki żyje. Dorosłam!


Przeważnie podczas takich życiowych zmian dokonujemy jakiś decyzji. Niektórzy potrzebują więcej czasu aby się zastanowić. Innym przychodzi to bez większego namysłu.
Główna rolę gra to, co od zawsze siedziało w naszej głowie.
Nie będę ukrywać, ale od kiedy pamiętam ciągnęło mnie w stronę internetu. Pragnęłam być "kimś", zaistnieć w tym świecie. Pod tym względem nic się nie zmieniło. Tym razem postawiłam, że spełnię swoje cele. Kto wie, może faktycznie mi się uda?
Tak właśnie powstał pomysł o założeniu kanału na YouTube. Co prawda, myślałam od tym od jakiś 4 lat. Jednak za każdym razem wymyślałam wymówki żeby jednak odpuścić.
"Co jeśli ludzie będą się że mnie śmiać?" "Chyba jestem zbyt nieśmiała na taką działalność" "Mój głos jest mało medialny".
STOP. Nie dowiem się póki nie spróbuje. Wiadomo, że na początku nie będzie łatwo, z blogiem było tak samo. Czasem żałuję, że nagle przestałam publikować posty. Jednak nic nie dzieje się bez przyczyny.



Obecnie przygotowuje wszystkie scenariusze oraz pomysły na kanał. Chciałabym na nim kontynuować moją pierwotną tematykę blogu, mianowicie poruszanie kontrowersyjnych tematów. Chciałabym tam również przybliżyć wam życie w Holandii, oraz opowiedzieć o kilku mrożących krew w żyłach sytuacjach, które przydarzyły się w moim życiu. Nie są to łatwe tematy, dlatego też odpowiednie przygotowanie się do tematu jest moim priorytetem. 
Jeśli chodzi o blog, to nie chciałabym nic na nim zmieniać. Pozostanie więc w tematyce typowo Beauty oraz lifestyle. Zapraszam was do polubienia mojego fanpage na Facebooku, to tam będę na bieżąco informować o tym kiedy pojawi się kolejny post bądź film.
Bardzo ważne jest dla mnie to, aby moi odbiorcy dostawali to, co chcą. Dlatego też mam dla was kilka pytań. O czym chcielibyście obejrzeć filmy, macie jakieś sugestie? 

12 komentarze:

  1. Uuu mam nadzieję, ze kanał się rozwinie, ja chętnie zobaczyłabym jakiś lookbook <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo. Mam nadzieje,że kanał jakoś się rozwinie! :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia! I trzymam kciuki, nie martw się opinia innych:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane! Pomału, do celu! Małymi kroczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że Twoje pomysły na filmy są bardzo dobre. Sama chętnie poznam opinie o tym jak żyje się w Holandii i posłucham innych ciekawych historii. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzonka kochana !!!
    https://popiolkova.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia. Super, że zdobyłaś się na odwage. Jestem ciekawa Twojego kanału :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że wróciłaś do blogowania. Ja bloguje w sumie 8 lat i dalej sie nie nudze. Nie potrafiłabym tego zostawic. Czekam na posty i filmiki oczywiscie. Licze na coś interesującego!

    OdpowiedzUsuń

Makeup By Lisek. Obsługiwane przez usługę Blogger.