Zosta艂am nominowana do Liebster Blog Award! 馃挏


Witajcie kochani!

Bloguj臋 ju偶 od jakiego艣 czasu, jest to moja wielka pasja, gdy偶 wk艂adam w to ca艂e swoje serce. Wiadomo, czasem zdarzaj膮 si臋 chwile za艂amania, jednak w gruncie rzeczy kocham to robi膰 i jestem pewna, 偶e bloga b臋d臋 prowadzi艂a baaaaardzo d艂ugo! Jaki艣 czas temu zosta艂am nominowana do LBA. Je艣li jeste艣cie ciekawi co to takiego, to zapraszam Was do przeczytania tego posta! 



Pewnie wi臋kszo艣膰 z Was wie na czym polega ta nominacja, jednak zdaj臋 sobie spraw臋, 偶e s膮 osoby, kt贸re moj膮 s艂ysze膰 o tym po raz pierwszy.

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w zamian za "dobrze wykonan膮 robot臋". Po przyj臋ciu LBA nale偶y odpowiedzie膰 na 11 pyta艅 otrzymanych od osoby, kt贸ra Ci臋 nominowa艂a. Nast臋pnie Ty nominujesz 11 os贸b( informujesz ich o tym) oraz zdajesz im 11 pyta艅. Nie wolno nominowa膰 bloga, kt贸ry Ci臋 nominowa艂. Obowi膮zkiem jest te偶 wklejenie znaczku LBA.

Za t膮 nominacj臋 chcia艂abym bardzo podzi臋kowa膰 Ma艂gosi z bloga Ma艂gosia na internecie. Bardzo mnie to ucieszy艂o, poczu艂am si臋 bardzo doceniona! Jestem szcz臋艣liwa, 偶e komu艣 podoba si臋 m贸j blog. Nie mia艂am te偶 innego wyj艣cia ni偶 odpowiedzie膰 na t膮 nominacj臋.

Nie przed艂u偶aj膮c chcia艂abym odpowiedzie膰 na 11 pyta艅, kt贸re dosta艂am od Ma艂gosi. Kocham by膰 pytana dlatego jest to dla mnie czysta przyjemno艣膰! Mam nadziej臋, 偶e dzi臋ki temu b臋dziecie si臋 mogli czego艣 o mnie dowiedzie膰.


1. Jakie s膮 Twoje najwi臋ksze marzenia?
Szczerze m贸wi膮c to na chwile obecn膮 sama nie wiem. B臋d膮c jeszcze ma艂ym dzieckiem, prowadzi艂am listy, gdzie zapisywa艂am wszystkie swoje marzenia. Pami臋tam, 偶e by艂o ich a偶 58. Je艣li chodzi o tera藕niejszo艣膰, to z dnia na dzie艅 moje priorytety si臋 zmieniaj膮. Wiem, 偶e jedynym z takich wi臋kszych marze艅 jest to, aby odnale藕膰 swoje szcz臋艣cie. Nie wa偶ne w jaki spos贸b, chcia艂abym aby moja przysz艂o艣膰 by艂a jak najlepsza. Bardzo chcia艂abym te偶 wyruszy膰 w podr贸偶 do Japonii, pasjonuj臋 si臋 kultur膮 Azjatyck膮, dlatego te偶 my艣l臋, 偶e odwiedzenie tego kraju b臋dzie czym艣 niesamowitym! Oczywistym jest to, 偶e jako blogerka chcia艂abym si臋 rozwija膰, tworzy膰 co艣 niesamowitego i oryginalnego. Chcia艂abym aby m贸j blog osi膮gn膮艂 sukces, chocia偶 tak naprawd臋 to ju偶 si臋 to sta艂o. Mam jeszcze kilka mniejszych marze艅, jednak nie s膮 "najwi臋ksze".


2. Dlaczego akurat taka nazwa?

To pytanie wyprzedzi艂o jeden z post贸w, jaki dla Was szykowa艂am! Du偶o os贸b zadaje mi to pytanie. Ecnelis.....
W艂a艣nie, co to takiego oznacza? Najpierw podzielmy t膮 nazw臋 na p贸艂. Ecne jest bogini膮 m膮dro艣ci w mitologi celtyckiej. W swoim 偶yciu kieruj臋 si臋 wiedz膮, staram si臋 rozwija膰. Na swoim blogu, r贸wnie偶 publikuj臋 posty, kt贸re w jaki艣 spos贸b powinny wzbogaci膰 wasz膮 wiedz臋. Lis jest lustrzanym odbiciem m膮dro艣ci, jest chytry i sprytny. Wcale nie jestem tak膮 osob膮, chodzi艂o mi o kontrast jaki w sobie posiadam. Jestem bardzo niezrozumia艂膮 osob膮, kt贸ra ma hmm dwa oblicza. Dodatkowo naturalnie mam rudawo z艂ote w艂osy i te偶 ca艂ym sercem kocham to zwierze. Je艣li odwr贸cimy t膮 nazw臋 otrzymamy Silence. Co z j臋zyka Angielskiego oznacza "cisz臋". Z regu艂y jestem do艣膰 spokojn膮 oraz cich膮 osob膮. Tak w艂a艣nie powsta艂a moja nazwa bloga. 

3. Co Ci臋 sk艂oni艂o do pisania bloga?
Zawsze co艣 pisa艂am, kocham tworzy膰. Na pocz膮tku blog ten mia艂 by膰 o moich opiniach na przer贸偶ne tematy. Wysz艂o jak wysz艂o. Chcia艂am si臋 dzieli膰 z innymi swoimi pasjami, pokazywa膰 cz膮stk臋 siebie. Wydawa艂o mi si臋, 偶e pisanie o 偶yciu w Holandii te偶 mo偶e by膰 do艣膰 interesuj膮ce dla wielu os贸b. Pisanie pomaga mi si臋 uspokoi膰, poprawi膰 moje samopoczucie. 

4. Dotkliwa pora偶ka?
Hmm ludzie nie lubi膮 pisa膰 o swoich problemach oraz niepowodzeniach. K艂amstwem b臋dzie stwierdzenie, i偶 nie mia艂o si臋 pora偶ki. Nie jestem inna, r贸wnie偶 posiadam na swoim koncie s艂oik niepowodze艅. Teraz chcia艂abym napisa膰 o czym艣, co w znacz膮cy spos贸b mnie zmieni艂o, jednak zdaj臋 sobie spraw臋, 偶e przez to ten post by艂by definitywnie za d艂ugi, gdy偶 przewiduj臋 na niego osobn膮 notk臋.
W skr贸cie mog臋 Wam powiedzie膰, 偶e moj膮 najwi臋ksz膮 pora偶k膮 by艂o stracenie w艂asnej osobowo艣ci. Sama nie wiedzia艂am kim jestem...

5. Miejsce, kt贸re chcia艂by艣 odwiedzi膰.






















Tak jak ju偶 wspomina艂am bardzo chcia艂bym odwiedzi膰 Azj臋, 
to zupe艂nie inna kultura. Jest wyj膮tkowa, ma wiele wspania艂ych tradycji. Poza tym chcia艂abym pojecha膰 do Nowego Jorku oraz Pary偶u. Co do Pary偶a... rodzice obiecali mi, 偶e jak b臋dzie cieplej to tam pojedziemy. Wi臋c mam nadziej臋, 偶e ju偶 nied艂ugo si臋 tam pojawi臋!

6. Najwa偶niejsze miejsce w twoim pokoju.
Najwa偶niejszym miejscem w moim pokoju jest 艂贸偶ko. Szczerze m贸wi膮c, siedz臋 w nim dniami i nocami. Jest wygodne, otula mnie swym ciep艂em. Chyba tylko tutaj czuj臋 si臋 bezpiecznie, mam wra偶enie, 偶e nic mi si臋 nie stanie.

7. Kt贸ra cecha w tobie najbardziej ci臋 denerwuje?
Ojej, tutaj mog艂abym pisa膰 godzinami. Jest wiele cech, kt贸re mnie irytuj膮, ale zdaj臋 sobie spraw臋, 偶e nikt nie jest idealny. Ja wol臋 by膰 nieidealn膮 SOB膭, ni偶 idealn膮 a zarazem zatracon膮 osob膮. Najbardziej nie lubi臋 w sobie tego, 偶e mam s艂omiany zapa艂, szybko si臋 wszystkim nudz臋. 


8. Gdyby艣 mia艂a jednym zdaniem opisa膰 swoje blogowanie to....
Moje blogowanie jest moim ma艂ym magicznym wyzwaniem, dzi臋ki kt贸remu odkrywam swoje mo偶liwo艣ci.

9. Czy uwa偶asz, 偶e pieni膮dze daj膮 szcz臋艣cie?
Tak! K艂ama艂abym m贸wi膮c, 偶e jest inaczej. S膮 du偶o wa偶niejsze warto艣ci w 偶yciu owszem, jednak jak zapewnisz swojej rodzinie dobry byt skoro ca艂y czas czego艣 potrzeba, a Ty nie masz na to pieni臋dzy? Nie chodzi mi tu o p艂ywanie w z艂otych monetach... Nie jestem te偶 materialistk膮, jednak trzeba by膰 realist膮, nie oszukujmy si臋. Ka偶dy wie jak funkcjonuje nasz 艣wiat.


10. Dostajesz ekstra kieszonkowe- co kupujesz?
Gdyby si臋 to zdarzy艂o, to od艂o偶y艂abym te pieni膮dze. Mam niestety problem z oszcz臋dzaniem, zawsze gdy co艣 dostan臋 to musz臋 to wyda膰. Jednak teraz mam ogromny cel! Jest to porz膮dna lustrzanka. Tak jak ju偶 m贸wi艂am, chc臋 si臋 rozwija膰. Obecna jako艣 zdj臋膰 na blogu jest moim zdaniem dobra, jednak mam zamiar dodawa膰 du偶o zdj臋膰 w plenerze oraz my艣l臋 nad czy mo偶e zacz膮膰 nagrywa膰 na YouTube.


11. Rzecz, kt贸rej chcia艂a艣 si臋 nauczy膰 ale bezskutecznie.
Jest to nauka j臋zyka Japo艅skiego. Podchodzi艂am do tego wiele razy, mia艂am zamiar nawet zapisa膰 si臋 na jaki艣 kurs. Drukowa艂am alfabety, prowadzi艂am zeszyt. Jednak prawda jest taka, 偶e zabrak艂o mi mobilizacji. Z pewno艣ci膮 by艂bym bardziej wytrwa艂a gdybym zapisa艂a si臋 na ten kurs. Mam jednak nadziej臋, 偶e kiedy艣 si臋 naucz臋 tego pi臋knego j臋zyka.

Odpowiadanie na te pytania by艂y dla mnie ogromn膮 przyjemno艣ci膮! 

Oto 11 os贸b, kt贸re zosta艂y przeze mnie nominowane:
馃挆 Blog Mirella-view
馃挆 Darriska
馃挆 Asami Nach
馃挆 Wersquu
馃挆 Agassymi
馃挆 Lamy to cwaniaczki
馃挆 Kanooshi
馃挆 MalcziBlog
馃挆 Pasje Weroniki
馃挆 Atelier Aiko
馃挆 My dreams.

Moje pytania to:
1. Dlaczego zdecydowa艂a艣 si臋 na prowadzenie bloga?
2. Czy zosta艂a艣 kiedy艣 obra偶ona w internecie? Je艣li tak to jaka by艂a Twoja reakcja?
3. Czy Twoi znajomi b膮d藕 rodzina wiedz膮 o Twojej dzia艂alno艣ci w internecie?
4. Jaki jest Tw贸j najwi臋kszy sukces dotycz膮cy bloga?
5. W jaki spos贸b czerpiesz inspiracje na swoje posty?
6. O czym nie odwa偶y艂aby艣 si臋 nigdy napisa膰 na blogu?
7. Jak bardzo blogowanie zmieni艂o Tw贸j tryb 偶ycia?
8. Jaki jest Tw贸j cel w prowadzaniu w艂asnego bloga?
9. Jaka jest Twoja najwi臋ksza pasja?
10. Czy my艣la艂a艣 kiedy艣 o tym, aby porzuci膰 bloga?
11. Zdarzy艂a Ci si臋 przerwa od bloga, je艣li tak to na jak d艂ugo?

Mam nadziej臋, 偶e osoby, kt贸re nominowa艂am podejm膮 si臋 odpowiedzenia na moje pytania. Je艣li nie macie takiej ochoty, to do niczego nie zmuszam!

64 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie odpowiedzia艂a艣 na wszystkie pytania :)
    Gratulacje!

    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  2. bardzo lubie ka偶de LBA ;) super 偶e doda艂a艣 r贸wnie偶 pare fotek
    >> Pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  3. Fajne i szczere odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. bardzo ciekawe pochodzenie nazwy bloga :) do艣膰 pomys艂owe :) r贸wnie偶 lubi臋 lisy ;)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  5. Hej, pieni膮dz to cudowna sprawa, nie ma co si臋 t艂umaczy膰 :D Bo czym on tak naprawd臋 jest, jak nie owocem naszych prac? Gdy wyrze藕bi臋 co艣, a potem to sprzedam to ten pieni膮dz jest w pewnym sensie moj膮 "rze藕b膮", tylko w innej formie, dzi臋ki kt贸rej mog臋 kupi膰 co艣 wsz臋dzie; w ko艅cu rze藕ba nie ka偶demu jest potrzebna. Pieni膮dze to nasza ci臋偶ka praca, nale偶y wi臋c je szanowa膰, a uwielbianie ich nie jest niczym z艂ym. Przeciwnie: to mo偶e by膰 wyraz dumy z tego, co robimy :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  6. Super odpowiedzi! Japonia to fajny kraj :) Ja te偶 chcia艂abym odnale藕膰 swoje szcz臋艣cie ;D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsu艅
  7. No to prawdziwego powodzenia z tym japo艅skim! :))
    Dzi臋ki za nominazj臋! Z przyczyny takiej, 偶e m贸j blog niezbyt pasuje do charakteru LBA, pozwol臋 sobi臋 odpowiedzie膰 na pytania tutaj.
    1. Blog mia艂 by膰 moj膮 pierwsz膮 dzia艂alno艣ci膮 dot. rysowania i malowania. Dopiero po roku zdecydowa艂am si臋 za艂o偶y膰 Atelierowego fanpejd偶a, p贸藕niej na dok艂adk臋 doszed艂 Youtube i Instagram.
    2. Nie przypominam sobie takiej sytuacji, ale pami臋tam jeden wybitnie arogancki przypadek, kt贸ry musia艂 si臋 naprawd臋 napracowa膰, jedynie by zareklamowa膰 siebie i swojego bloga.
    3. Wiedz膮, wiedz膮.
    4. Oko艂o 12,400 wy艣wietle艅 w ci膮gu p贸艂tora roku.
    5. To co namaluj臋, to wstawiam. Zawsze dorzuc臋 jaki艣 tam opis, ale mam 艣wiadomo艣膰, 偶e obserwatorzy w wi臋kszo艣ci przychodz膮 tu tylko na obrazki.
    6. Na Atelier nie napisa艂abym o swoich sprawach prywatnych, ledwie co wspominam o swoich urodzinach. Wydaje mi si臋, 偶e to nie jest blog na takie emocje.
    7. Jak ju偶 wspomnia艂am, kiedy艣 blog by艂 moim jedynym kontaktem z artystycznym 艣wiatem. Przed tym, jak zacz臋艂am ucz臋szcza膰 w wielu grupach rysunkowych na Facebooku, po raz pierwszy komunikowa艂am si臋 z innymi i odwiedza艂am ich blogi. My艣l臋, 偶e nauczy艂am si臋 wi臋cej o ludziach. R贸wnie偶 troch臋 HTML'owania, ale to z innej beczki :)
    8. Kiedy艣 wypromowanie si臋. Teraz blog stanowi jakby g艂贸wny cz艂on wszystkich innych dzia艂alno艣ci na r贸偶nych portalach i mediach - dow贸d na to, 偶e nie wzi臋艂am si臋 znik膮d.
    9. Opr贸cz malowania, od przedszkola w moim sercu gra Japonia - zar贸wno jej kultura, jak i codzienno艣膰, historia, geografia, obyczaje. W wieku 5 lat ogl膮da艂am atlas 艣wiata i - pyk - od tamtego momentu jako艣 z tym 偶yj臋. Jedyny temat, na kt贸ry potrafi臋 si臋 rozgada膰.
    10. Nigdy nie porzuci膰. Nawet je艣libym zwi臋kszy艂a swoj膮 prac臋 na YT, Atelier zawsze ze mn膮 pozostanie.
    11. Mia艂am takie momenty, kiedy kompletnie w pisaniu by艂am noga, ale raczej nie tak, 偶eby oficjalnie powiadamia膰 wszystkich o przerwie, a potem szlachetnie powr贸ci膰. Nie jestem tak zaj臋ta, 偶eby odetchn膮膰 od bloga, pomimo plan贸w nie udaje mi si臋 pisa膰 post贸w systematycznie. Jak mam, to wrzucam.
    Na pocz膮tku my艣la艂am, 偶e blog artystyczny pisze si臋 tak samo jak wszystkie inne blogi, ale po dopiero po 1,5 roku przekona艂am si臋, 偶e tak si臋 nie da.
    To chyba wszystko. Pozdr贸wka! :D

    OdpowiedzUsu艅
  8. Wow.. 艣wietnie wymy艣li艂a艣 t膮 nazw臋.
    M贸j Blog

    OdpowiedzUsu艅
  9. Bardzo mi sie podoba艂o jak odpowiada艂as na te pytania^^ sama bym chcia艂a kiedy艣 by膰 nominowana

    OdpowiedzUsu艅
  10. Lubi臋 czyta膰 odpowiedzi na pytania tym bardziej gdy s膮 one m膮drze i w ciekawy spos贸b napisane :). Napisa艂a艣 偶e straci艂a艣 osobowo艣膰, pami臋taj kochana, 偶e 偶eby co艣 zdoby膰 trzeba co艣 straci膰 i na pewno nied艂ugo znajdziesz lepsz膮 wersj臋 siebie :) Mam nadziej臋, 偶e uda Ci si臋 odwiedzi膰 w przysz艂o艣ci Azj臋, pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsu艅
  11. wyrzucanie z siebie przykrych rzeczy przynosi ulg臋, potrzebne jest ae s膮 te偶 i inne formy wa偶ne by o to dba膰 i nie dusi膰 w sobie

    OdpowiedzUsu艅
  12. Twoje posty s膮 艣wietne :) cudowny wygl膮d bloga !

    OdpowiedzUsu艅
  13. Bardzo fajny post i wygl膮d bloga jest cudowny. B臋d臋 wpada膰 cz臋艣ciej. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  14. Boziu, coraz super zmienia si臋 Tw贸j wygl膮d bloga! Oby tak dalej, a je偶eli chodzi o sam post na prawd臋 super!
    Sama interesuj臋 si臋 Azj膮 wi臋c rozumiem Twoj膮 ch臋膰 odwiedzenia jej!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  15. Cudownie odpowiedzia艂a艣 na wszystkie pytania!

    OdpowiedzUsu艅
  16. Bardzo ciekawe odpowiedzi, dobrze jest dowiedzie膰 si臋 co艣 wi臋cej
    ja ju偶 tyle razy mia艂am Liebster, 偶e ju偶 nie przyjmuj臋 :D

    OdpowiedzUsu艅
  17. Fajnie jest przez takie wyzwania dowiedzie膰 si臋 czego艣 wi臋cej :)

    OdpowiedzUsu艅
  18. Kiedy艣 na swoim poprzednim blogu by艂am nominowana do LBA. Ciekawy pomys艂 na wzajemne promowanie si臋.Ciesz臋 si臋, 偶e nie odpowiedzia艂a艣 na pytanie jednym wyrazem czy zdaniem. Z pisaniem mam dok艂adnie tak samo jak ty. Odk膮d pami臋tam zawsze pisa艂am i robi臋 to w dalszym ci膮gu.
    Odwdzi臋czam si臋 za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  19. Powodzenia z japo艅skim! Wa偶ne 偶eby si臋 nie poddawa膰! :)
    Z punktem 6 zgadzam si臋 z Tob膮 ca艂kowicie! :)

    OdpowiedzUsu艅
  20. 艢wietny post! Ciesz臋 si臋, 偶e zosta艂a艣 nominowana, mo偶na sie dzieku temu wiecej o Tobie dowiedzie膰! <3

    www.sanstyle.co

    OdpowiedzUsu艅
  21. Inicjatywa fajna bo daje mo偶liwo艣膰 poznania blogera. Super odpowiedzi.

    OdpowiedzUsu艅
  22. Fajne pytania i ciekawe odpowiedzi. Kiedy艣 te偶 nie potrafi艂am odk艂ada膰 pieni臋dzy ale z czasem jako艣 przysz艂o to samo :)

    OdpowiedzUsu艅
  23. Bardzo ciekawy post <3 Gratuluje nominacji :*

    OdpowiedzUsu艅
  24. Bardzo ciekawe odpowiedzi!
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsu艅
  25. Uwielbiam takie odpowiedzi mo偶na si臋 wtedy wiele dowiedzie膰 :)
    M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  26. Bardzo lubi臋 czyta膰 tego typu posty :)
    Chod藕 niewiem dlaczego sama w tej akcji nie bior臋 udzia艂u, mo偶e brak czasu?
    艢wietne odpowiedzi sama chcia艂a bym odwiedzi膰 Azj臋.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsu艅
  27. bardzo fajne odpowiedzi! ja mialam 2 nominacje w zesz艂ym roku ,a w tym to zobaczymy hehe

    OdpowiedzUsu艅
  28. wyrzucanie z siebie przykrych rzeczy przynosi ulg臋, potrzebne jest ae s膮 te偶 i inne formy wa偶ne by o to dba膰 i nie dusi膰 w sobie

    OdpowiedzUsu艅
  29. swietne odpowiedzi kochana! robilam kiedy LBA na swoim blogu :D


    buziaki! :* nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  30. Super odpowiedzi. Kiedy艣 tak偶e robi艂am LBA.

    OdpowiedzUsu艅
  31. fajne takie wyzwanie, mo偶na cos is臋 dowiedzie膰 o blogerce innego ni偶 tylko to o czym pisze na co dzie艅.

    OdpowiedzUsu艅
  32. Gratuluje nominacji. Pytania czasami powalaja z nog ale fajnych udzielilas odpowiedzi ✌

    OdpowiedzUsu艅
  33. Blog strasznie przykuwa uwag臋 swoim wygl膮dem - jest pi臋kny! I bardzo dobrze prowadzony :)

    OdpowiedzUsu艅
  34. 艢wietny post. :)
    Jest to ciekawy pomys艂 na wpis. :)
    Bardzo ciekawe odpowiedzi. https://optymistycznakobieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  35. Zaskoczy艂a艣 mnie znaczeniem swojej nazwy.. az mi g艂upio, ze moja jest taka totalnie bez znaczenia :)

    OdpowiedzUsu艅
  36. GRATULUJ臉 NOMINACJI! Powodzenia z japo艅skim :)
    http://agnieszkapola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  37. Bez motywacji ci臋偶ko o samodzieln膮 nauk臋 j臋zyka, sama walcz臋 z norweskim :D Czekam na kolejny wpis :3 Zw艂aszcza o 偶yciu w Holandii ^_^

    OdpowiedzUsu艅
  38. Gratuluje nominacji, ciekawe odpowiedzi :)
    Wycieczka do Azji, na pewno jest ciekawym prze偶yciem, powodzenia w spe艂nianiu marze艅.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  39. Gratulacj臋 nominacji! Bardzo ciekawe odpowiedzi, wi臋kszo艣膰 zgadza si臋 z moimi :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsu艅
  40. Ja te偶 okropnie chcia艂abym polecie膰 do Azji ^^
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  41. super Ci臋 pozna膰 bli偶ej :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  42. Zawsze zastanawia艂a mnie nazwa twojego bloga i w ko艅cu wiem, co oznacza :D
    Jest bardzo oryginalna! <3
    M脫J KANA艁 NA YT
    M脫J BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  43. Bardzo 艂adny wygl膮d bloga , piszesz super :)! B臋d臋 cz臋艣ciej zagl膮da膰.
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  44. S膮dz臋, 偶e to fajna zabawa. Mo偶na dowiedzie膰 si臋 wielu ciekawych rzeczy :)
    R贸wnie偶 niestety musz臋 si臋 zgodzi膰, 偶e pieni膮dze daj膮 szcz臋艣cie :/ No i powodzenia w nauce Japo艅skiego :) Mo偶e kiedy艣 si臋 uda go nauczy膰!
    Obserwuj臋 :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  45. Ciekawy pomys艂 z t膮 nazw膮 na bloga! My艣l臋, 偶e ka偶dy ma r贸偶ne oblicza ;) Alfabety z Azji, te kt贸re wygl膮daj膮 jak obrazki, a nie literki, na pewno nie s膮 艂atw膮 spraw膮 do nauki. Ja zawsze podziwiam to, 偶e Azjaci bardzo cz臋sto maj膮 w sobie tak wielk膮 motywacj臋, 偶e szybko potrafi膮 nauczy膰 si臋 jakiego tylko chc膮 j臋zyka :)
    m贸j blog, zapraszam

    OdpowiedzUsu艅
  46. swietne odpowiedzi, gratuluje Kochana nominacji <3

    co powiesz na wsp贸ln膮 obserwacj臋? ja ju偶 i to z ogromn膮 ch臋ci膮 ;*
    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/02/red-marine.html

    OdpowiedzUsu艅
  47. lubie te wszystkie nominacje. zawsze mozna sie z nich wiele ciekawego dowiedziec. :)

    OdpowiedzUsu艅
  48. Przykro mi to m贸wi膰, ale czeka ci臋 kolejna dawka pyta艅 :3
    Mrehrehrehrehre ♥

    Pozdrawiam
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsu艅
  49. swietne odpowiedzi kochana- gratuluje ;3

    co powiesz na wsp贸ln膮 obserwacj臋? ja ju偶 i to z ogromn膮 ch臋ci膮! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  50. Super zabawa z tym nominowaniem:) Moim marzeniem jest tak偶e wyjecha膰 do Azji!:) Wierz臋, 偶e kiedy艣 si臋 spe艂ni zar贸wno w moim przypadku jak i w Twoim:)
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuj臋!:)

    OdpowiedzUsu艅
  51. Nawet nie wiedzia艂am, 偶e istnieje taka nominacja. Musz臋 si臋 jeszcze wiele nauczy膰, haha
    https://jolielifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  52. Gratulacje

    Your blog was shared on my blog The Blogs Showcase and your link has been linked to My Blog List (MBL - top right).
    Link to this shared : http://blogsshowcase.blogspot.com/2017/03/ecnelis-blog.html

    OdpowiedzUsu艅
  53. Gratulacj臋! Co powiesz na wsp贸ln膮 obserwacj臋? Zostawiam follow i zapraszam r贸wnie偶 do mnie, zawsze si臋 odwdzi臋czam. Pozdrawiam xoxo
    http://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  54. Great post!!Your opinion is interesting!!I agree with you!

    OdpowiedzUsu艅
  55. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  56. Bardzo fajne odpowiedzi i gratuluj臋 :) Zapraszam do wsp贸lnej obserwacji

    sensownasfera.blogspot.com

    Wpadnij po dawk臋 inspiracji!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  57. Jeste艣 strasznie optymistyczna a tw贸j blog jest supi
    Daje obserwacje :)))
    Zapraszam do mnie :)))))
    http://patsonblog.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsu艅
  58. You have a great style! I like your blog.
    Following you! Follow back?

    http://colourfulmadness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  59. R贸wnie偶 gratuluje nominacji, super sprawa :)

    OdpowiedzUsu艅
  60. Great post , I'm following you , please follow me too

    www.makeyourfashionchoice.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅

Makeup By Lisek. Obs艂ugiwane przez us艂ug臋 Blogger.